Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hjälp mig!

Jag behöver en sjal jag kan ha till Tova på medeltidsveckan (i början på augusti). Den ska vara diskret, gärna linnefärgad eller annan "naturlig" färg eftersom jag kommer att vara medeltidsklädd själv. Sen får den ju inte vara för varm eftersom det är i början av augusti i Visby. Den ska ju självklart också avlasta bra = nån form av vävd alltså...

Är det någon som har nåt bra förslag? Hon lär ju vilja gå mycket själv, men i folkvimlet på marknad osv vill jag ju gärna bära henne.
Användarens profilbild
Av johanna
En Calin Bleu linnesjal kanske? Finns i flera färger och linne är väl både svalt och naturligt :)
Användarens profilbild
Av Nova
Användarens profilbild
Av Panakeia
Svårt dettär, men om du ska bara mycket och länge så är det ju en diagonalvävd du ska ha, det tycker jag, och dedan kanske komplettera med en bärpåse i helinne som du kan sy själv elelr så, för kortare stunder?
Eller , varför inte en ABC sele i hellinne? med riiiiiiktigt breda axelband och så?
det tror jag nog på, svalt, enkelt, släpar inte, kan bära både på ryg och mage..-...mmm....det tror jag.....
och sen kanse en leo natur/diddy lars/björn eller så till kvällar å så!
Användarens profilbild
Av Helen
Jag har en ny beige ella roo här om det kan vara intressant. ( den ligger inte på sidan)
Den fyller dina behov tror jag, sval, linnefärgad och vävd.
Jag har burit min dotter i en liknande dvs. Amazonas Antigua i två somrar och det har funkat avlastningsmässigt bara man breder ut tyget över axlarna.
Användarens profilbild
Av Allis
Jag har en EllaRoo Aloe och den tror jag skulle passa perfekt! Superfin att använda annars också.
Användarens profilbild
Av Anna
Eller så kan man ju köpa ett naturfärgat linnetyg och göra egen sjal på sisådär 3.5m och så kan du kanske använda samma tyg till någon del i dina kläder?
Användarens profilbild
Av Panakeia
ja, Aloen är ju jätefin, och LÄTTKNYTEN men jag kom inte riktigt överens med det tuskaftsvävda, så jag har ju en lignades här som bara väntar på en köpare, och det verkar itne som jag får nån på tradera, så min finns här, helt felfri och väldigt tillsalu, om du vill ha den....
Användarens profilbild
Av trollmamma
Träffade en mamma för ett tag se'n som sydde en Fyrkantsjal i natur färg lin .... det är ju rätt ok svalt o klart väl avlastande !!!!
Användarens profilbild
Av betsla
tack för alla förslag!

Det lutar faktiskt åt en Calin Bleu linnesjal. I så fall blir det i färgen choklad - är det nån som har sett en sån irl? Vill gärna veta ifall färgen ser "konstgjord" eller naturlig ut... Fast man kan ju beställa och är jag inte nöjd är det ju bara att skicka tillbaka :-)
Användarens profilbild
Av betsla
Nu är den beställd också :-) Calin bleu linnesjal choklad...
Användarens profilbild
Av Nova
Då håller vi tummarna för att du ska bli nöjd med den! :wink:
Användarens profilbild
Av Ezereht
Såg du redan beställt.. gåsen blir nog fin, men ville gärna tipsa om storchenwiege leo natur också. Den är stadig, ganska tunn och ack så mjuk.
Användarens profilbild
Av Hella
betsla skrev:Nu är den beställd också :-) Calin bleu linnesjal choklad...
Den har jag spanat på! Jag är jättenyfiken på hur den sjalen är så jag önskar mig ett gäng (ca tio) bilder i olika ljus och vinklar och en avhandling om hur den är att bära med sen :notes: :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?