Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Rött!
Användarens profilbild
Av jazoo
(Fast först trodde jag att det handlade om vigselringar, tänkte inte på att du är gift redan. Tar det som ett tecken på att jag inte är heeeelt sjal-hjärntvättad ännu...)
Användarens profilbild
Av Totte
rött :D
Användarens profilbild
Av Anso
Var lite crazy och ta en röd och en guld. :hellu:
Annars så tippar jag att rött blir bra. :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Anso skrev:Var lite crazy och ta en röd och en guld. :hellu:
:iagree:

Allvarligt! Du har ju så himla MÅNGA fiiina ringsjalar kan du inte göra en ännu mer speciell än dina andra...eller kanske sälja nåot av dina alster till en av oss som inte har tiden/möjligheten/symaskinen att göra sådana vackra saker... :hello:
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag röstar på rött.

Men människa vilken snygg sjal det kommer att bli. Jag ställer mig på kö.
Användarens profilbild
Av Anso
fantasiflicka skrev:

Allvarligt! Du har ju så himla MÅNGA fiiina ringsjalar kan du inte göra en ännu mer speciell än dina andra...eller kanske sälja nåot av dina alster till en av oss som inte har tiden/möjligheten/symaskinen att göra sådana vackra saker... :hello:
Mmmm, ska fundera på saken. :lol: Om inte Färjestad vinner hockeyn ikväll så hivar jag Färjestadringsjalen........
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Anso skrev:
fantasiflicka skrev:

Mmmm, ska fundera på saken. :lol: Om inte Färjestad vinner hockeyn ikväll så hivar jag Färjestadringsjalen........
men vinner de inte ikväll så är den iaf INTE välkommen hos oss! Andreas sitter där och GLOR nu... Jag sydde ju en egen fleeceringsjal till honom i födelsedagspresent. Riktigt fbk-lila är den med varg-märke på! Hmm, undrar om han har den nu :roll: :?:
Användarens profilbild
Av aha
Tänkte bara förklara varför jag röstar för guld...
Dom röda ser ut att dra mot vinrött och tyget drar mot orange. Annars gillade jag dom röda bättre eftersom guldet blir lite väl ljust. Brons vore perfekt!
Så om jag har fel och den röda tonen matchar tyget. Rött.
Användarens profilbild
Av Suskiv
GULD!!!
Av Talula
Jag tycker nog guld faktiskt!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
GULD! Absolut! :lol:
De röda ringarna ser ut att ha lite väl mycket blått i sig, lite kallare röd liksom (mina röda är likadana...) mot tyget som ser ut att ha väldigt vara röda färger i sig - så av dessa två tror jag guld passa bäst!
(...eller kanske borns som aha föreslog!)
Användarens profilbild
Av Buscilla
Majoriteten har talat!
Ringarna bidde röda eftersom de guldfärgade är mer neutrala och kan på så vis passa till flera tyger i framtiden... (fast Guld hade nog varit liiiite snyggare :roll: )

Bilder på den ostrukna sjalen finns att skåda för den som är nyfiken under Fotografier & Bilder.

/Cecilia
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?