Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av TullaMaja
Om jag beställer Didymos Lars,kan någon säga säkert att den är mjukare och tunnare än storkAnna ? Skulle bli så besviken om det visar sig att de är ungefär lika :roll: Skulle vilja ha en go´ sjal att mysa i just nu...Lilleman har feber och är jätteledsen och jag har fått mjölkstockning...igen :cry: Fy! ont ont...måste försöka sluta amma, snart...snart...men svårt...svårt.... Vilken skall vi utse till gosesjal ? Storken är så hård och sträv och STADIG :) men att lufsa runt hemma i ??? Då vill vi ha en mjuking :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Hur mycket väger lilleman så? Tänkte om en trikåsjal skulle funka om du ändå bara ska bära hemma, de är ju supergosiga.
Användarens profilbild
Av Panakeia
min lars är som...som....som.....ÅHhhh!!! helt underbar!!!! (men jag vet inte hur gammal den är, vet inte hur många tvättar den gått igenom, Mi, har du koll?) men det är nu helt underbar iaf! men....bebina är ju och gossigossigoooossiga!!!
Användarens profilbild
Av Anso
Min"LARS" var också mjuk och go redan ifrån början. Just nu lever han nog ett rätt så tillbakadraget liv som skåpvärmare hos min svägerska i Göteborg men tydligen så åker han fram ibland när lillpluttan måste bäras för att hon har ont i magen.

Det är tydligen rätt olika hur pass gröna de är i färgen Mis är lite mörkare vet jag än vad min är men nu vet jag inte om min Lasse har mörknat ytterligare efter några tvättar.
Användarens profilbild
Av Anna
Den bredare varianten av Baby Bundler tycker jag annars är en höjdare som myssjal för trötta eller sjuka barn. Vi använde vår första till Hugo var ca 1½år just för sådana tillfällen.

(men jag kan ses som partisk, jag säljer sådana)
Användarens profilbild
Av Helena
Jag vet inte hur Lars är från början, många Didymos är lite hårda i början. Men jag tyckte att Lars var mjukare än de andra randiga Didymosarna jag känt på.
Easycare är annars en väldigt mjuk sjal redan från början.

Stork Anna borde ju också bli mjuk ifall du använder den mycket, men tunn kanske den inte blir.
Användarens profilbild
Av beccas12
bebina natur!
Användarens profilbild
Av Hella
Jag har haft en lars och den var jättemjuk och gosig. Mycket mjukare än andra randiga jag haft, fast den allra mjukaste didysen jag kännt på är min indio natur/braun. Den är helt fantastiskt mjuk och gosig, och det var den redan som helt ny (den är ju också ofärgad, och dessutom vävd på ett lite annorlunda sätt än Lars,) men nu efter två tvättar slår den alla andra sjalar jag provat. Jag har en jaquardvävd didymos Jakob också, och den är också väldigt mjuk och tunn och gosig, men inte som indion ändå (än, kanske jag ska tillägga, för Jakob är bara tvättad en gång.)
Av TullaMaja
Mosesgossen väger 9.3 kilo så jag provade att mysa med pikku-ruun (som nu är på väg till nytt hem i skåne...) men ...nej det kändes som han gungade i en gummisnodd :lol: mysigt för honom iof...Hm kanske skall slå till på en bebina stjärntecken eller natur då...men vill ju att den skall vara somrig oxå :roll: .Måste klämma och känna på en didymos och en bebina ...NU :shock: Vill ha myssjal NU...Jag beställer en bebina OCH en didymos och så behåller jag (:twisted: båda) den jag tycker bäst om :roll: ...Didymos Indio natur eller Lars OCH Bebina stjärntecken eller bebina natur...??? Komplicerat ??? Nä då...bara lite :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?