Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Aelia skrev:Jag vill inte avsköja köparen så här rätt avBuscilla skrev:Måste säga att det känns lite sorgligt att tråden inte längre är klistrad. Därför kan jag inte låta bli att puffa lite
*puff puff*. Tråden är värd att läsas om och om och om igen...hehehehe
/Cecilia
![]()
![]()
Undrar varför, hmmm....kanske för att den är din snart?
FiaLisa skrev:Om man inte kan list ut det från den här jättesvåraAelia skrev:Jag vill inte avsköja köparen så här rätt avBuscilla skrev:Måste säga att det känns lite sorgligt att tråden inte längre är klistrad. Därför kan jag inte låta bli att puffa lite
*puff puff*. Tråden är värd att läsas om och om och om igen...hehehehe
/Cecilia
![]()
![]()
Undrar varför, hmmm....kanske för att den är din snart?
, men i ovanstående citat kan man hitta en ledtråd till vem som har den nu.
Kotten skrev:Enligt alla orättvisa regler i denna värld, så har den rosa sjalen flyttat hem till buscilla som dessutom verkar ha hela hemmet fullt av snygga ringsjalar som hon vägrar lägga ut till försäljning.
Kotten skrev:Enligt alla orättvisa regler i denna värld, så har den rosa sjalen flyttat hem till buscilla som dessutom verkar ha hela hemmet fullt av snygga ringsjalar som hon vägrar lägga ut till försäljning.detta har jag också tänkt på, det skulle sitta fint med lite säljesannonser från Buscillas tillsynes enorma lager
Linnea skrev:Kotten skrev:Enligt alla orättvisa regler i denna värld, så har den rosa sjalen flyttat hem till buscilla som dessutom verkar ha hela hemmet fullt av snygga ringsjalar som hon vägrar lägga ut till försäljning.detta har jag också tänkt på, det skulle sitta fint med lite säljesannonser från Buscillas tillsynes enorma lager
Linnea skrev:precis vad jag satt och tänkte på! JAG har börjat sälja av, men Du, Buscilla säljer inte iväg mycket...Kotten skrev:Enligt alla orättvisa regler i denna värld, så har den rosa sjalen flyttat hem till buscilla som dessutom verkar ha hela hemmet fullt av snygga ringsjalar som hon vägrar lägga ut till försäljning.detta har jag också tänkt på, det skulle sitta fint med lite säljesannonser från Buscillas tillsynes enorma lager
fantasiflicka skrev:*la la la la la, bingo, bingo...* Du låter ju precis som min manLinnea skrev:precis vad jag satt och tänkte på! JAG har börjat sälja av, men Du, Buscilla säljer inte iväg mycket...Kotten skrev:Enligt alla orättvisa regler i denna värld, så har den rosa sjalen flyttat hem till buscilla som dessutom verkar ha hela hemmet fullt av snygga ringsjalar som hon vägrar lägga ut till försäljning.detta har jag också tänkt på, det skulle sitta fint med lite säljesannonser från Buscillas tillsynes enorma lager
![]()
mojsan skrev:..vissa av oss, verkar som jag har sällskap av buscilla, är helt enkelt av den modell som sjalarna samlas hos. Det är SVÅRT för en sjal att flytta härifrån...Jag har varit helt övertygad om att jag är av samma sort...jag har hittills inte lyckats sälja en barn/bebispryl, tills för en vecka sen. Nu har både sjal, vagn, kläder och blöjor lämnat vårt hem. Men, det är ju för sorgligt att skiljas från saker (oavsett om de används eller inte). Jag var tvungen att snabbt som attan trycka ner min vackra Ysabel i paketet och iväg till posten som en blixt annars hade hon säkert blivit kvar!
Måsen skrev:Sen kan det ju hända att jag tröttnar en vacker dag och låter sjalen vandra vidare, då vill jag ju inte att "Legenden om den rosa e-baysjalen" ska ha fallit i glömska.Och den dagen du tröttnar på den rosa sjalen vill jag påminna om att jag gärna ärver en rosa sjal till efter dig
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?