Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vinterdrake
fantasiflicka skrev:Okej, nu har vi en ROSA!!!

Den kommer bli perfekt för vårens och sommarens utflykter.
Dessutom kan man ju sy ihop sin egen väska och hänga själva ställningen, UNDERBART!
Du kan inte visa en bild på den kanske? *gullar*
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Vinterdrake skrev:

Dessutom kan man ju sy ihop sin egen väska och hänga själva ställningen, UNDERBART!
jo, men du får vänta...tills ikväll kanske imorgon. :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Hellen
fantasiflicka skrev:
Vinterdrake skrev:

Vänta och vänta, jämt ska man vänta *suck* :wink: :D

Är det ikväll nu :roll: eller rent av imorron :roll:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Hellen skrev:
fantasiflicka skrev:
Vinterdrake skrev:

Vänta och vänta, jämt ska man vänta *suck* :wink: :D

Är det ikväll nu :roll: eller rent av imorron :roll:
Det var ett tjat!!! :evil: :wink:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag behöver inte längre se bild på den rosa för jag har köpt mig en alldeles egen. :heart:

;)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Vinterdrake skrev:Jag behöver inte längre se bild på den rosa för jag har köpt mig en alldeles egen. :heart:

;)
Visst är den UNDERBAR! :loving: Har tyvärr inte haft tid att fota (det är ju påsk med turnè till släktingar *pust*)
Användarens profilbild
Av Buscilla

Vart är den införskaffad???? :twisted:

/Cecilia
Användarens profilbild
Av mojsan
Buscilla skrev:...På Ikea har de faktiskt en ganska så snygg knallorange sådan. .../Cecilia
Vilken då? Letar, men fattar inte vad du menar. (sen är jag ju rätt usel på att leta på rätt sökord på sajter :oops: )
Användarens profilbild
Av boosten
mojsan skrev:
Buscilla skrev:...På Ikea har de faktiskt en ganska så snygg knallorange sådan. .../Cecilia
Vilken då? Letar, men fattar inte vad du menar. (sen är jag ju rätt usel på att leta på rätt sökord på sajter :oops: )
Tja.. den som tråden handlar om.. Dramaten! Bild och inköpsställe samt pris finns på första sidan i tråden! :idea:
Av FiaLisa
Jag köpte en grön! På Wedins alltså. För den som är någorlunda sykunning tror jag inte att det skulle vara så svårt att byta ut tyget om man inte gillar det, men jag vet inte om det är värt jobbet, för det kändes inte som om stommen håller världens bästa kvalitet.

Jag är också lite intresserad av att se IKEAs variant på bild, men lyckades inte söka fram något på deras web.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Buscilla skrev:

/Cecilia
WEDINS! i södertälje men den finns ju på alla Wedins men Wedins väskbutik inte skobutik...
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
FiaLisa skrev:Jag köpte en grön! På Wedins alltså. För den som är någorlunda sykunning tror jag inte att det skulle vara så svårt att byta ut tyget om man inte gillar det, men jag vet inte om det är värt jobbet, för det kändes inte som om stommen håller världens bästa kvalitet.

Jag är också lite intresserad av att se IKEAs variant på bild, men lyckades inte söka fram något på deras web.
Tyckte du inte om stommen...? Jag har redan börjat planera för annat tyg (jag ska bara ha någon som syr det åt mig först) :roll:
Av FiaLisa
fantasiflicka skrev:
Tyckte du inte om stommen...? Jag har redan börjat planera för annat tyg (jag ska bara ha någon som syr det åt mig först) :roll:
Jodå, jag tyckte om formen på stommen, men den känns väldigt lätt. Även hjulen känns lätta så jag tror inte att den håller för alltför mycket äventyr, men jag hoppas att jag har fel.
Användarens profilbild
Av Buscilla
fantasiflicka skrev:
Buscilla skrev:

/Cecilia
WEDINS! i södertälje men den finns ju på alla Wedins men Wedins väskbutik inte skobutik...
Okej, tackar för svar :-)

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
mojsan skrev:
Tror inte att den finns på bild. Den tillhör deras Ikea family utbud. De har ju massor av väskor, cykelhjälmar, badrockar, tvålar, necessärer, ringklockor, regnjackor, nackkuddar, reflexvästar...you name it :D

Tror man glatt får pallra sig dit ;-)

/Cecilia
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?