Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Malin
Jag behöver lite mer hjälp för att hitta den absolut ultimat bästa bärpåsen.

Jag har en Maya Wrap pouch och tycker att den är lite knölig med knapparna på axeln. Jag har en hemmasydd också, men tyget är inte tillräckligt gosigt för att jag ska älska den.

Jag har fått födelsedagspengar att köpa en bärpåse så det är bara att shoppa loss, men jag VET verkligen inte vad jag ska välja.

Snälla, snälla, snälla - ge mig tips om en bärpåse som jag kommer att bli störtförälskad i!!!
Användarens profilbild
Av zmurfan
http://www.comfyjoey.com har snygga bärpåsar. Det var där jag köpte min testbärpåse. De har rea nu med. :)
Användarens profilbild
Av Nova
zmurfan:
Är du nöjd med bärpåsen nu när du testat den lite mer kanske?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har en peekaboo och som jag trodde har den inte töjt sig. Men man måste då köpa en i rätt tyg, det som är velouraktigt.
Användarens profilbild
Av Ester
Sannasmamma skrev:Jag har en peekaboo och som jag trodde har den inte töjt sig. Men man måste då köpa en i rätt tyg, det som är velouraktigt.
vilken peekaboo är det du har?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Malin skrev:Jag behöver lite mer hjälp för att hitta den absolut ultimat bästa bärpåsen.

Jag har en Maya Wrap pouch och tycker att den är lite knölig med knapparna på axeln. Jag har en hemmasydd också, men tyget är inte tillräckligt gosigt för att jag ska älska den.

Jag har fått födelsedagspengar att köpa en bärpåse så det är bara att shoppa loss, men jag VET verkligen inte vad jag ska välja.

Snälla, snälla, snälla - ge mig tips om en bärpåse som jag kommer att bli störtförälskad i!!!
Jag är störtförälskad i min bärpåse som jag sytt av en bit Hoppediz, för den är gosig men ändå stadig. Som om det skulle vara till någon hjälp när du fått föllsedagspengar att handla för, men ändå =).
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag har sytt en av en fleecefilt från IKEA, den tycker jag blev jättemysig (och billig). Sen har jag köpt en Peekaboo Geo Kid av Aelia, och den är också riktigt gosig.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nova skrev:zmurfan:
Är du nöjd med bärpåsen nu när du testat den lite mer kanske?
Trots att jag fortfarande inte gillar att bära på bara en axel för jag får så ont i ryggen då så är den väldigt skön att bära kortare stunder med. Den är väldigt tajt så han kommer väldig nära min kropp. Den blev mjukare efter tvätt. Var lite stel första gångerna jag provade.

Nu har jag bara snabbprovat jennelii's maya pouch förut och den gillade jag inte alls. Kan bero på att den var fel inställd och jag inte iddes ändra den. :) Men den här är ju sydd efter mina mått så den känns jättebra.
Användarens profilbild
Av April
Jag har ju en PeekaBoo - men den är ju inte sååå invigd ännu :-D Jag har dock kidnappat olika barn i den i mellanåt och tycker att den är väldigt skön. Där är ju inga sömmar som skaver eller så, eftersom det är fleece.

Innan hade jag en Vintery Gray och nu har jag en Mint Julep :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?