Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Katharina skrev: Men hur får jag Leo att sova i dramaten??? :help: :roll:
Det är väl bara att trycka ner honom och stänga locket så det blir mörkt.... :lol: (förlåt jag kunde inte låtabli...)
Användarens profilbild
Av boosten
VA?!? :shock: Jag som nästan gett upp tanken att hitta en dramaten! Ååååh :love: vad fin den var! TACK TS!!!
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag såg den där igår! Den fanns i nån läckert rosa färg också. :)
Användarens profilbild
Av boosten
Marika skrev:Vad kostar den??
350. Har kollat upp minsann! :lol:
Användarens profilbild
Av annikar
Katharina skrev:Jag vill ju sjala med dramaten, tycker det verkar jättepraktiskt. Men hur får jag Leo att sova i dramaten??? :help: :roll:
Sova vet jag inte, men jag har faktiskt sett en som drog runt en typ 3-åring i en dramaten på stan. Barnet såg väldigt lyckligt ut :lol:
Användarens profilbild
Av April
Jättefin! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag har inte riktigt fattat dettär med dramaten? e det inte bättre att dra en vagn isf? som man putter framför sig? än en dramaten som man drar bakom sig, snedbelastar i ryggen och blir allmänt obekvämt och ont i axlarna?
vagenen kan man ju faktiskt dessutom sätta barnet i om det är så!!
Användarens profilbild
Av Blixa
Panakeia skrev:jag har inte riktigt fattat dettär med dramaten? e det inte bättre att dra en vagn isf? som man putter framför sig? än en dramaten som man drar bakom sig, snedbelastar i ryggen och blir allmänt obekvämt och ont i axlarna?
Jag tycker att tantvagnen är bättre. Förutsatt att det är den höga varianten som man inte behöver böja sig ner för att få fatt i handtaget på.
Min tantvagn väger noll och inget när den är tom. Den är smal och går till och med att knö in framför mina ben i ett vanligt buss-säte om jag måste. Om man dessutom aldrig stoppar ner sitt barn i vagnen när man är ute känns det som en onödigt stor och tung klädhängare :wink: Man kommer med bussar även om det är en massa andra vagnar som ska åka. Jag tar inga onödiga risker i rulltrappor om det skulle saknas hiss eller om hissen är äcklig så att vi inte vill åka den. Listan kan göras oändlig till dramatens fördel, tycker jag.

Märks det att jag gillar min anskrämliga tantvagn? :heart: :app: Men så har jag heller aldrig blivit sned i ryggen av den eftersom den är så hög och bra.
Av Talula
:shock: :love: åååååååååå - och hörde jag något om rosa!? :hellu:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Vilken snygging. Har börjat fundera lite smått på att sälja bilen och skaffa en Dramat istället ;-) På Ikea har de faktiskt en ganska så snygg knallorange sådan. Fast egentligen drömmer jag om något bjärt och blommigt och alldeles eget...:heart:
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Helena
Panakeia skrev:jag har inte riktigt fattat dettär med dramaten? e det inte bättre att dra en vagn isf? som man putter framför sig? än en dramaten som man drar bakom sig, snedbelastar i ryggen och blir allmänt obekvämt och ont i axlarna?
Man drar den ju oftast på ena sidan om sig, annars blir det snedbelastning. Men det finns ju olika modeller med högre eller lägre handtag.
Jag kan hålla med dig, ifall man har en väldigt tung lastad dramat, det är jobbigt.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?