Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Bild

Stämmer det att banden inte korsas i ryggen på Weego, utan att det är som på Ergon. Är det skönt iallafall?
Användarens profilbild
Av April
Japp, det stämmer. Den är skön till små barn tycker jag... eller skön och skön - den är ju inte så skön som en sjal ;-) Men den är ju väldigt praktisk de första månaderna, då man kan bära på ryggen från start.

När man bär på magen så påminner den om en BB (vilken är skön den första tiden)... fast när man bär på ryggen blir det ju mycket skönare än en BB - då man då inte känner av barnets vikt på samma sätt.

Man kan dock inte använda den särskilt länge... Till min svägerskas pojke var den skön ca. 5-6 månader.

Sedan är det ju väldigt positivt att barnet sitter ergonomiskt riktigt!!!

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Är det inte lite knepigt att knäppa banden där bak. Tänker på min man som verkar få så stela armar så fort det handlar om bärverktyg. :lol:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Tycker den ser rätt trist ut :shock: :roll: ...men jag är ju en sådan som gillar tyg, gärna grällt och färgsprakande ;-)

/Cecilia
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?