Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hallå!

I köptagen igen! Jag som nöjt konstaterade för bara någon vecka sedan att jag har allt jag behöver i bärväg. Nu har mannen börjat trycka på om en egen sele som passar honom bättre (ganska stor och inte så vig man har jag :D ) Det kan jag omöjligt säga nej till utan börjar genast leta frenetiskt...

Han behöver förlängningsbälte till Patapumen, och lär behöva det till Ergon också. Kan någon vänlig själ kolla om de passar ihop eller om det är olika mått på dem? (Om de är smarta är de ju olika så klart...)

Jenny
Användarens profilbild
Av aha
Dom passar inte. Ergo har större spännen än Patapum (i alla fall Ergo NG)
Och ja, behöver han förlängaren till Patapumen kommer han behöva den till Ergon för den är snäppet kortare utan.
Av sjaltokan
aha skrev:Dom passar inte. Ergo har större spännen än Patapum (i alla fall Ergo NG)
Och ja, behöver han förlängaren till Patapumen kommer han behöva den till Ergon för den är snäppet kortare utan.
Det är olika spännen, men när vi jämförde var midjebandet på Ergon (Demin i alla fall) en bit längre än på patapumen tror det rörde sig om en 5-10 cm. Kommer du ihåg mer exakt Bissa??
Av Hallonkolan
Tack för svaren.

Hur är Ergo denim? Den tyckte maken var finast. Är den stel i tyget? Blir den ljusare med tvätt, såg så himla mörk ut på bilderna. Är den strävare än den andra tygerna? Många frågor.

Jenny
Av sjaltokan
Det är ju samma tyg som i jeans men mjukare tyg på insidan. Nytvättad är den lite stel om den bleks vet jag inte har bara tvättat den en gång än (på grund av kräk).

Men den är superfin.. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?