Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snurrfian
Det är bara att inse, jag saknar en rejäl långsjal... Jo gåsen är utmärkt, men en lite rejälare... ;) Och även om min "nybytta" Leo rouge är jättefin så vet jag inte om rött är rätt till mig... Och dessutom har jag kärat ner mig i hav... Easycare Hav alltså... ;)

Så nu till min fundering, hur är längderna, jag har haft en stork leo marin 5,2 och den kändes lite väl lång... Jag knöt omslutetX med knuten på magen, och när jag försökte knyta på ryggen blev den en väldig massa tyg över... :roll:

Så jag fundera på om inte en 4,7 vore bättre... Jag kan knyta omslutetX med 4,1 storken med knuten på ryggen men det är precis...
Att ha knuten i ryggen stör mig inte så mycket, men det känns lite för precis att få ihop det...

Alltså, tror ni att 4,7 Easycare skulle kunna fungera till omslutetX och kanske även till omslutet på ryggen? Eller...
:blahblah:
Användarens profilbild
Av diddeldi
easycare är ganska långa av sig, min 4,1:a var 4,5 i verkligheten. fast å andra sidan har de ju inte avsmalnande ändar.

jag tror att du skulle klara dig på en 4,7:a utan problem.
Användarens profilbild
Av Nova
En 4,7 skulle jag välja!
Användarens profilbild
Av mammahappy
jag klarar omslutet både på magen och på ryggen med min easy 4,1. Å den är 4,5m i verkligheten!
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Titta alla är helt överrens! ;) Då får det blir en 4,7... Nu måste jag bara titta på om jag ska vänta på lönen eller om jag kan beställa omgående... :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Snurrfian skrev:Titta alla är helt överrens! ;) Då får det blir en 4,7... Nu måste jag bara titta på om jag ska vänta på lönen eller om jag kan beställa omgående... :oops: :lol:
*tipsar*
Du kan beställa den nu från sjalar.nu men ta den mot faktura. Då skickar dom den omedelbums å jag tror att du har 20 dagar på dig att betala så då kan du betala när lönen kommer! :wink:
Användarens profilbild
Av aha
4,7 blir perfekt.
Hav är jättesnygg (säger hon som bara sett den på bild...)
Mitt norrsken var 4,7 och då fick jag lite lagom svans på ryggen vid omslutet x. Den längden funkar jättebra till omslutet på ryggen också.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
mammahappy skrev:
Snurrfian skrev:Titta alla är helt överrens! ;) Då får det blir en 4,7... Nu måste jag bara titta på om jag ska vänta på lönen eller om jag kan beställa omgående... :oops: :lol:
*tipsar*
Du kan beställa den nu från sjalar.nu men ta den mot faktura. Då skickar dom den omedelbums å jag tror att du har 20 dagar på dig att betala så då kan du betala när lönen kommer! :wink:
ah smart! ;)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Snurrfian skrev:
mammahappy skrev:
*tipsar*
ah smart! ;)
Hehe ja jag har själv varit inne där å tittat mycket å varit nära å trycka på beställningsknappen. Men vill köpa en cyclone vagn oxå. Å har nog inte råd med både en ny easy å en vagn.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Nä det är inte lätt när man vill ha allt... Vi har precis kommit hem från semester och av någon underlig andledning gick det åt lite pengar då... :roll: 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?