Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Katharina skrev:det kanske är lite att jag är van vid avsmalnande ocksådiddeldi skrev:jag störde mig. jag sålde denStörde du dig på att knuten blev stor eller att den var svår att knyta bra? Eller något annat kanske?
Lin skrev:Jo, visst är det så om man knyter t.ex en Storkis på allra yttersta spetsarna så kan ju en del av tyget lite slappare och därför gillar jag inte att knyta på yttersta spetsarna på någon sjal egentligen. Det är rätt snyggt med en liten sjalsvans som viftar glatt när man går.....Anso skrev:Tyget är så smidigt att det går lätt att knyta den i alla fall. Men om man vill hålla ner på tygcentimetrarna och knyta på allra, allra yttersta spetsen så är väl avsmalnande ändar att föredra.Ja, fast då kan man ju inte dra åt och spänna riktigt hela sjalbredden. Eller, jag kan i alla fall inte det. När jag knyter med spetsarna så slakar liksom knytningen efter en stund...
Lin skrev:Jag håller med!Anso skrev: Det är rätt snyggt med en liten sjalsvans som viftar glatt när man går.....Ja särskilt om den hänger fram under jackan så man kan känna igen andra sjalare på långt håll!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?