Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hella
Alltså, jag har kärat ner mig i ännu en sjal, och jag tror inte jag kommer att få ro förrän jag köper den (eller någon annan, om jag hinner ändra mig...) Men jag behöver ju inte en sjal till egentligen... Det vet jag ju :roll:
Men alltså... såhär är det... Jag har en Iris som är 4,6 meter och en indio natur/brun som är 4,1 meter. Indion är nog mest lagom i längd, men det känns som att den kanske är lite väl ljus att ha som "sandlådesjal"

Idag hade jag min iris när vi gick till lekplatsen. Vi var där och rullade oss i sandlådan ett tag, satt lite på sjalen och åt frukt och så innan vi gick hem. Gjorde en enkel ryggsäcksknytning bara för transport en kort sträcka och det blir ju så mycket tyg över... Tänker att en mörkare sjal (ja, i röda toner till exempel 8) ) kanske vore mer praktiskt just när man vet att man ska ut och skita ner sig... Och om man har en sjal som går i grönt och blått och en som är ljus kanske en sjal som är röd och orange är vad som behövs för att garderoben ska bli komplett... En 4,1 meters...
Ellerhur? :floet2:

Men huuur ska jag komma överrens med mig själv om att det är en sjal jag behöver när jag har ett paket från H&M att hämta ut när pengar kommer åter och dessutom behöver en vårjacka... :mitvit:
Användarens profilbild
Av Hella
diddeldi skrev:man behöver alltid en sjal till :twisted: 8)
Ja, visst är det konstigt! Och jag glömde ju en viktig detalj... Dottern är drygt tio månader, vi ska (nog) inte ha fler barn, och ska jag köpa sjalar är det lika bra att köra hårt för barn växer ju som ogräs och snart får jag köpa mopedbensin och märkesjeans och betala dyra telefonräkningar för hela slanten när alla tre är tonåringar samtidigt :roll:

Jag får gå och lägga mig och tala förstånd med mig själv... Vi får väl se hur det slutar :wink: :twisted:
Användarens profilbild
Av Cayenne
:floet2: jag vet inte alls vilken sjal du vill ha :hide:

Självklart behöver du en snygg sjal i rött! (Inga namn näms.... :wink: )
Användarens profilbild
Av Jofimiel
man kan väl aldrig få för många?? :rock:

Fast jag säljer av när de legat för länge i garderoben.... och dååå måste man ju köpa nya!

i bara förbifarten såg jag att de var några som saknar dej inne på AFF, majgruppen! (tror de är samma hella!?)
Senast redigerad av Jofimiel den mån apr 10, 2006 23:35, redigerad totalt 1 gånger.
Av sjaltokan
Klart du behöver en sjal till... :twisted: kan man ha för många egentligen?!
Användarens profilbild
Av mammahappy
För många sjalar kan man väl aldrig få? :roll: :floet2: :twisted:
Användarens profilbild
Av Hella
Ni har ju heeeelt rätt allihop! :mrgreen:
Hur kunde jag ifrågasätta behovet av ytterligare en sjal? Jag är nu övertygad om att en sjal till är det enda rätta 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?