- mån apr 10, 2006 22:05
Alltså, jag har kärat ner mig i ännu en sjal, och jag tror inte jag kommer att få ro förrän jag köper den (eller någon annan, om jag hinner ändra mig...) Men jag behöver ju inte en sjal till egentligen... Det vet jag ju
Men alltså... såhär är det... Jag har en Iris som är 4,6 meter och en indio natur/brun som är 4,1 meter. Indion är nog mest lagom i längd, men det känns som att den kanske är lite väl ljus att ha som "sandlådesjal"
Idag hade jag min iris när vi gick till lekplatsen. Vi var där och rullade oss i sandlådan ett tag, satt lite på sjalen och åt frukt och så innan vi gick hem. Gjorde en enkel ryggsäcksknytning bara för transport en kort sträcka och det blir ju så mycket tyg över... Tänker att en mörkare sjal (ja, i röda toner till exempel
) kanske vore mer praktiskt just när man vet att man ska ut och skita ner sig... Och om man har en sjal som går i grönt och blått och en som är ljus kanske en sjal som är röd och orange är vad som behövs för att garderoben ska bli komplett... En 4,1 meters...
Ellerhur?
Men huuur ska jag komma överrens med mig själv om att det är en sjal jag behöver när jag har ett paket från H&M att hämta ut när pengar kommer åter och dessutom behöver en vårjacka...

Men alltså... såhär är det... Jag har en Iris som är 4,6 meter och en indio natur/brun som är 4,1 meter. Indion är nog mest lagom i längd, men det känns som att den kanske är lite väl ljus att ha som "sandlådesjal"
Idag hade jag min iris när vi gick till lekplatsen. Vi var där och rullade oss i sandlådan ett tag, satt lite på sjalen och åt frukt och så innan vi gick hem. Gjorde en enkel ryggsäcksknytning bara för transport en kort sträcka och det blir ju så mycket tyg över... Tänker att en mörkare sjal (ja, i röda toner till exempel

Ellerhur?

Men huuur ska jag komma överrens med mig själv om att det är en sjal jag behöver när jag har ett paket från H&M att hämta ut när pengar kommer åter och dessutom behöver en vårjacka...

Hella mamma till Alexander-00 Christoffer-03 Cecilia-05
http://hem.passagen.se/sjalhella
Bär med: Didymos, Easycare, Hoppediz, hemsydd didyringsjal och på fri hand...
http://hem.passagen.se/sjalhella
Bär med: Didymos, Easycare, Hoppediz, hemsydd didyringsjal och på fri hand...