[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 187975
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Trikåsjalsfråga... - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Mobyn är ju billig och smalare än BaBun, så lite svalare blir den kanske. Fast den är ju fortfarande tjockare än tex Sino... Det ska väl finnas någon annan som är tunn, är det Pikku Ruu kanske?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Ja, vi hade en Moby. Jag bytte till vävd sjal på långpromenaderna när Albert var 3-3,5 månad har jag för mig. Sambon använde Mobyn längre, och inomhus hängde den med ett tag till.
Användarens profilbild
Av Nova
Jag hade en Moby Wrap.
Tyckte den var bra, bytte till vävd när barnet var runt 4-5 månader.
Hade väl kunnat ha den några månader till, men jag tyckte inte den avlastade optimalt längre.
Visst var den lite varm de allra varmaste sommardagarna, men inte
värre än att man stod ut.

Jag tycker att det är en riktigt bra trikåsjal till ett bra pris.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag har en Cyddly Wrap som har funkat kanon, inte alls varm utan helt perfekt.

Men nu har jag ju inte använt den under det varmare halvåret utan bara från januari. Men när jag jämförde sjalar innan jag köpte den så var det många som rekommenderade den eftersom den är så pass mjuk och den sas vara svalare än andra.

Men jag har ju bara testat denna trikåsjal och kan ju inte jämföra med andra. Men jag har verkligen levt med min och vi älskar den. Finns bl-a på babyhip för runt 500:-. Den är verkligen jättemjuk o mysig.
Användarens profilbild
Av Cayenne
Den tunna Pikku ruun är ungefär som Tricot Slen i tjocklek. Båda dessa är tunna och bra tycker jag. Dock tyckte jag tricot slen är stabilare.

(Jag säljer tricot Slen men har använt Pikku ruu till nyfödd.)
Användarens profilbild
Av Karion
Prisvärda -alltså bra men billigast - är väl ändå Mobyn och Minimundus?!?! :roll:
Tror att dom är rätt likvärdiga, fast minimundus är ju ekologisk och annat trevigt... Köp en 50 cm så slipper dom så mycket tyg, det räcker om man har det på fullbredd, blir man sjalhooked så skaffar man nog en vävd efter ett halvår - senast!! :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?