Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Didy Nino/Ellips vs EasyCare vs Bebins Stjärntecken

Didy Nino/Ellips
12
57%
Bebina Stjärntecken
1
5%
Easycare
8
38%
Användarens profilbild
Av Nova
Svårt att ge ett rättvisande svar när man inte testat alla av de nämnda.

Men jag gillar Easycare :heart: så det blev en röst på den. :D
Tunn och avlastar bra!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har inte provat ngt stjärntecken, men föredrar Easycare framför Didymos.

Det bästa är nog att ta den du tycker är finast :D
Användarens profilbild
Av Ester
Röstar också på esaycare....men håller med om att det viktigaste är att du hittar en färg på sjalen som du gillar först och främst.

Jag har funderat många gånger på om man skulle ta och klippa sneda ändar på easyn för att få lite mindre tyg i ändarna.

Det blir nog en easy till sensommarn/hösten för oss...eller kanske en lagun redan till sommaren :roll:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag röstar på Didymos. Jag har verkligen kärat ner mig i dem... :loving:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Elin skrev:Jag har funderat många gånger på om man skulle ta och klippa sneda ändar på easyn för att få lite mindre tyg i ändarna.
Jag har funderat på samma sak. Tidigare gillade jag inte alls snedskurna ändar (fast då hade jag bara en sjal där båda knutarna hamnade på det snedskurna), men med Easyn skulle det bli så att första knuten hamnar på hela bredden och den andra på det snedskurna så jag tror att det kunde bli bra...
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag älskar didysar :heart: . easycare tycker jag är liiite för stretchiga och så gillar jag inte raka ändar. fast jag är ju lite partisk dårå :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Jag gillar både Easycare och Didymos, men jag har inte provat de jaquardvävda. Ta den färgen du tycker är snyggast!
Användarens profilbild
Av Karion
Har ingen erfarenhet av nästan någon av sjalarna du väljer mellan, men tycker som andra att du ska ta den du tycker är snyggast i färg och mönster. :iagree:

Jag valde min osaka på det viset - men då tillverkades inte färgen längre så jag fick nästan gå över lik för min - och hade sådan tur att få en tunn och fin och jag ÄLSKAR den!
Jag hade bla en bebina stjärntecken på hemlån ett tag och den är ju onekligen mycket mysigare i tyget (eller mycket var väl att ta i), den är liksom lite glattare och lenare, osakan är lite mera sträv på ytan - men jag trivdes varken med färg eller mönster så den blev bara liggande fast jag hade värsta chansen att få smeka in mig och mitt barn i ett av de underbaraste tygkvaliteter jag träffat! :blahblah:

SÅ sammanfattningsvis: välj den du tycker är snyggast! :rock:
Användarens profilbild
Av annikar
Jag skulle också välja den du tycker är snyggast!

Jag har bara kort provat en easycare och den var suprmjuk och skönt.
Och så har jag ju min egen jaquardvävda ellips som jag gillar skarpt. Avlastar toppen och är mjuk (dock inte lika mjuk som den inburna easyn än).
Av sjaltokan
Välj den du tycker är snyggast.. :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?