Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Catten
Är lite sugen på en BB-slen i färgen strawberrystripe. Den är så snygg! :P Någon som känner till den och kan berätta lite mer? Är den tunn, mjuk och följsam? För det är viktigt för mig.

Jag har en storchenwiege i leomarin 5.2 som jag faktiskt tycker SÅDÄR om. Det är väl främst färgen jag inte är helt nöjd med faktiskt men sen tycker jag även att den är så hård i tyget och att knuten blir så enormt stor...
:?
Hur är BB-slen i jämförelse med storken?

Har en Hug-a-bub också och den älskar jag. Har använt den supermycket och använder den mycket fortfarande trots att tio "små" kilo bärs där i. Bär ju inte så där superlänge i den eftersom min lilla tjeja tenderar att åka ner efter en stund i den. Dessutom är hon ju rätt rörlig numera.. Skulle vilja ha en liknande fast med tyg som är stadigare såklart.

Så ni proffsiga sjalmammor härinne - någon som kan hjälpa mig lite? :roll:
Av belinda
Jag undrar också! Själv är jag sugen på en red current! vet inte så mycket om den förutom det som står under sjalrecensioner den verkar vara ovanlig!
nån som kan fylla i med nån info hur den är?
Användarens profilbild
Av frida
Jag har bara känt på en ringsjal i samma tyg som var riktigt mjuk. Vet inte om den "slår" storken förståss. Men ska på sjalträff på måndag och där finns nog en BB-slen så kan återkomma med åsikt. Har du tvättat leon flera gånger, har den ändrats? Manglat?
Tror att Sinon räknas som stadig trikåsjal, hoppas nån som har en kan svara om 10kg barn funkar!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Det är babylonia långsjal vi menar va?

Jag har känt på en och den var inte gosig! Den var ullig och lite klumpig. Jag tycker att den röd-orange-rosa är skitsnygg, men jag skulkle aldrig köpa en pga tyget.
Användarens profilbild
Av Anso
Den är inte mysigare än Storkisen i tyget, inte lika len i tyget som min Inka. Jag har haft en kort grå sjal med rosa ränder.
Användarens profilbild
Av diddeldi
frida skrev: Tror att Sinon räknas som stadig trikåsjal, hoppas nån som har en kan svara om 10kg barn funkar!
jag har en och min bebis är elva kilo, men jag tycker inte det är någon höjdare till honom faktiskt. vävd är mycket bättre!
Användarens profilbild
Av diddeldi
Sannasmamma skrev:Det är babylonia långsjal vi menar va?
japp, det är babylonia som bytt namn till bb-slen.
Av belinda
funderar på om kvaliteten kan variera eftersom de är handvävda?`ungefär som olika hoppisar varierar!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
frida skrev:Tror att Sinon räknas som stadig trikåsjal, hoppas nån som har en kan svara om 10kg barn funkar!
Sinon är stadigare än Mobyn och funkar utmärkt som myssjal inomhus, men det är ingenting för långpromenaden direkt. Jag testade den när vi gick till BVC sist och den kändes iofs stadig, men jag tyckte den skar in i midjan lite eftersom den är så tunn... (Albert väger 9,5 kg)
Användarens profilbild
Av frida
Jag har suktat den grå (färgglada jag :roll: ) men synd att de kostar en del :evil: Å andra sidan kostade min ellips också... Men om jag ska sälja ellipsen har den nog ett högre andrahandsvärde just för att didy är vanligare och så fina i tyget.
Användarens profilbild
Av marlene
jag har haft en papaya... är på min avatar (om jag inte har bytt... glömsk jag näääääää) grymt snygg men inte lika bra som storkisen jag hade sen. Jag gillar stork, easycare och bebina bättre.
Användarens profilbild
Av April
Vill du ha en mjuk vävd sjal - så slår jag ännu ett slag för Bebina Stjärntecken... super, duper mjuk... Jättehärlig :-)

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?