Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Hej alla goa själmammor. Idag är jag såååå glad då jag fick en bärsjal från en kompis som har varit i Bolivia och köpte en till mig som en present. MEN, det är inte alls sån sov vi anväder här....strl på är 1,31x135 cm. Den är jätte fin i färger, men hur ska jag använda den?
Den är lite, lagam strech på diagonalen.

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av mica
Ingen aning, men oj vad snygg. :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
har inte heller nån aning.
Kanske skarva å sy ihop å fixa till en ringsjal?
Men gryyymt snygg var den i alla fall!
Användarens profilbild
Av Nova
Sy en bärpåse?

Hur lång behöver en sjal vara för att knyta Torso?
Nej, det räcker den väl knappast till?
Av Aelia
Tyras å Knuts mamma skrev:Knyter ihop den och har barnet på ryggen och knuten vid halsen :whut: Hur det ska gå till vet jag inte riktigt, men det är väl så de bär där? Tror du ska bilda en trekant med tyget först?! :?
Precis så de bär där, men det känns inte rektigt bra att bära så om man säger så :wink:
Av sjaltokan
Vilken rolig present, hoppas du hittar en lösning på hur du kan använda den.. väntar nyfiket på bild.. för den var ju härlig..
Användarens profilbild
Av jag71
Aelia skrev:
Tyras å Knuts mamma skrev:Knyter ihop den och har barnet på ryggen och knuten vid halsen :whut: Hur det ska gå till vet jag inte riktigt, men det är väl så de bär där? Tror du ska bilda en trekant med tyget först?! :?
Precis så de bär där, men det känns inte rektigt bra att bära så om man säger så :wink:
Det fungerar bättre än man tror! Jag hade lämnat sjalen hemma (jag var lite dum) och var på väg hem från dagis då skrutt började skrika och ville inte sitta ivagnen. Det enda tyget som fanns var en fleecepläd och jag vek den så jag fick en trekant sen så fipplade vi lite grann men i slutet så satt han skapligt på ryggen, och då var det en paniklösning men den fungerade ända hem (ca 40 minuters gångväg) och vi tog en sväng in i affären så det tog en stund till!
Mycket stadigare än vad jag trodde, så prova!
Av Aelia
Hmm, ska kanske testa då...ingar andra förslag?
Användarens profilbild
Av Anna
jag har också en sådan (från peru) och kan inte heller bära med den. Fick den av svärföräldrarna för några år sedan men har inte haft hjärta att klippa i det fina tyget.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sannslöst vacker :love:. Dessvärre kan jag inte vara till någon större bärtipshjälp :|

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Karion
Asså, googlar man borde det finnas massor av bilder på folk i latinamerika som bär och då borde man kunna se hur..?!? JAG orkar inte, men liksom..?!?! :hello:

Hitter nån skulel jag visserligen gärna se bilderna, fattar inte riktigt hur man kan få till trekanten och en knut vid halsen och så ett barn där nånstans också :hellu: ... :mrgreen:
Av Aelia
Alltså kompisen visade hur an bär, men jag tyckte att det var inte så, hur ska jag säga, att barnet kan ramla ut lätt... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?