Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Testade en slarvig torso idag. Korsade sjalen över bysten lite utbrett och sen gjorde jag en knut under rumpan på Gabriel. SÅ skönt att bära utan tyngd på axlarna :tumsup:

Sen kändes det väl inte jättehållbart i längden, skulle nog inte gympa med den knytningen om man säger så :roll: Men skära grönsaker gick superduper :wink:
Användarens profilbild
Av trollmamma
Sara med 98+02+05 skrev:Testade en slarvig torso idag. Korsade sjalen över bysten lite utbrett och sen gjorde jag en knut under rumpan på Gabriel. SÅ skönt att bära utan tyngd på axlarna :tumsup:

Sen kändes det väl inte jättehållbart i längden, skulle nog inte gympa med den knytningen om man säger så :roll: Men skära grönsaker gick superduper :wink:
Roligt !! den är super smidig !!

Till matlagning o trägårds arbete är den kanon !!
Det är jätte bra på sommaren för tvättupphängning oxå ! + att man då har sin lilla trollunge fast så dom inte kan sabba jobbet men gör genom att draner (oftast)
Användarens profilbild
Av beccas12
fast på min tutt-lösa kropp åker tyget ner runt midjan och barnet hamnar på den kompenserande rumpan.... :lol:

Ser dock mysigt ut på de bilder jag sett ...
Användarens profilbild
Av jag71
Den är bra när den funkar! Jag satte skrutt så en gång och drog inte åt ordentligt och det var inget kul alls! SKrutt höll i sig i mitt hår för att inte halka ner och jag skrek och sambon skrattade så han grät medans han hjälpe oss!
Sen kom jag ju på hur jag inte skulle göra så idag är den bra!
Användarens profilbild
Av beccas12
Bissa skrev: Sådär skulle det bli på mig med :? Kan hänga en påse i skärpet likaväl :shock: :lol: :wink:
:rofl: kanske en sån där midjeväska som var så poppis ett tag??
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har inte lyckats få torso att funka, tror jag är för spinkig :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
diddeldi skrev:jag har inte lyckats få torso att funka, tror jag är för spinkig :wink:
Samma här! :wink: :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Hur ser det ut? Är det någon som har en bild på en sån knytning?
:hmm: Jag tror jag förstår hur ni menar... men en bild hade hjälpt! :lol:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Hur ser det ut? Är det någon som har en bild på en sån knytning?
:hmm: Jag tror jag förstår hur ni menar... men en bild hade hjälpt! :lol:
Användarens profilbild
Av trollmamma
ta bort
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Åh, trollmamma vilken bra och tydlig beskrivning! Vilka bra bilder! Tack så mycket!
Kanske kan du även beskriva lika bra hur man gör -som ni kallar det- en "vanlig" ryggsäck och andra sätt att bära på ryggen? Jag tycker det är svårt att se på bilderna jag hittat på nätet, din beskrivning var ju klockren!
(Om du orkar och vill förståss...)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?