Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska Buscilla göra????

Vara lite vågad och byta Elden mot en Lisa
6
32%
Köra på samma linje och byta Elden mot en Regnbåge
2
11%
Vara nöjd med det hon har och behålla Elden
4
21%
Eller köpa en helt annan sjal. Men vilken???
2
11%
Sluta surfa på sjalbarn
5
26%
Användarens profilbild
Av sirisirius
nennie81 skrev:Jag tycker att du ska mailbombardera didymos med önskemål om en brunrosa ellips!
Åhh vad det hade vart läckert!!
Användarens profilbild
Av aha
Lisa upplevs nog inte som jätteblå. Den är väldigt mörkt blå och som någon skrev så är inslagstråden brun vilket tonar ner det blåa lite.
Färgerna kommer fram bra men jag upplevde den inte som färgstark ändå. Det är så tunna ränder. Norrskenet är mer färgstarkt (och lite blåare också förvisso).

Lisa kan inte jämföra sig med Easy när det gäller tunnhet, mjukhet och elasticitet så om du vill ha Easyns känsla ska du inte köpa en Lisa.
Jag har en Didy ellips och den är helt annorlunda är Lisa var. Mycket tunnare och mjukare.

Jag röstar för att behålla elden eller köpa en Regnbåge. Det kommer nog passa dig bäst.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
nennie81 skrev:Jag tycker att du ska mailbombardera didymos med önskemål om en brunrosa ellips! Det skulle inte ta många sekunder innan jag slant med beställarfingret om det kom ut en sådan
psst... har du sett Lollopards vårkollektion? Fiiiiina brun/rosa (eller brun/gröna) kläder för både mamma och barn..... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?