Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska Buscilla göra????

Vara lite vågad och byta Elden mot en Lisa
6
32%
Köra på samma linje och byta Elden mot en Regnbåge
2
11%
Vara nöjd med det hon har och behålla Elden
4
21%
Eller köpa en helt annan sjal. Men vilken???
2
11%
Sluta surfa på sjalbarn
5
26%
Användarens profilbild
Av Buscilla
Lite fredagssvammel från mig:
Har en EasyCare Eld som är jättemjuk och gosig och har fantastisk avlasningsförmåga, har dock planer på att lägga in om skiljsmässa (japps MammaHappy, här är vi schizofrena :hellu:) men då måste jag ha en likvärdig ersättare.

Funderar lite på Easycare Regnbåge, men jag gillar starka färger och fick den förklarad som lite dov i färgen. Nu funderar jag lite på Didys Lisa, men hur blå är den egentligen??? Jag är ingen blå person. Upplever man Lisan som blå eller kommer de övriga färgerna fram??? Det är ju även lättare att få tag på Lisan än Regnbågen på andrahandsmarkanden eller Ebay. Hur är Didys tyg i jämförelse med Easyn? Kan tillägga att jag verkligen gillar Easyns härliga mjukhet och stretch.

Vad ska jag göra??? Kan ni inte skriva lite varför ni föredrar den ena sjalen framför den andra *snälla*...

/Cecilia - med beslutsångest
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag röstade på didyn men jag gillar ju didy mycket bättre än easy :wink: . fast då ogillar jag att easyn är så himla stretchig alltså så vi är nog olika :wink:

fast det är ju kul att prova nåt nytt också :D
Användarens profilbild
Av Helena
Didy Lisa är ju jätte fin (men har bara sett den på bilder), men den är väl inte så färgglad, den är ju rätt mörkt blå och har bara lite smala färgspår.
Av belinda
har inte lisa en brun inslagstråd? Det borde i så fall göra den mindre grälliig!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Lisan är ganska mörk, inte alls lika blå som Easy Norrsken tex. Den är tjockare än Easyn också. Jag är inte så förtjust i Didysarna, mest pga att fållarna skär in så mycket att jag lätt får ont. Jag röstar på en Easy! :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag tycker att du ska skaffa en didy lisa så kan jag köpa elden :wink:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag röstar för att du byter din eld mot min Ulli! :tumsup:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tycker du ska sluta surfa på sjalbarn. :wink: :Hahaa:

Eller vaför inte behålla Elden OCH köpa en (eller varför inte två) nya sjalar... :twisted:

Jag har bara testat Easy en gång och Didy två gånger (en randig och en jaquardvävd) på sjalträffar så jag har inte så mycket kött på benen, men gillade nog Didys jaquardvävda bäst eftersom den var mjuuuuk och tuuunn och alldeles lagom strechig. Men de andra var också kanon. Känns lite svårt att bestämma sig faktiskt. :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
sirisirius skrev:Jag röstar för att du byter din eld mot min Ulli! :tumsup:
Näää det tycker jag var en väldigt dålig idé! :wink: :nono:
Användarens profilbild
Av annikar
Jag har aldrig känt på en Lisa. men jag är fundersam till om den kan bli lika mjuk som din easy :heart:
Om du ska ha en mjuk didy tror jag su ska satsa på en jaquardvävd. Min nya ellips är redan mjuk (fast inte lika mjuk om din easy än).

Eller så försöker du få tag på en begagnad Lisa innan du säljer easyn så kan du sälja till samma pris om du inte är nöjd.
Och så väntar du med att sälja easyn tills jag blivit gravid:tumsup:
Användarens profilbild
Av aneeha
behåll elden, den är ju så fin!!
Användarens profilbild
Av Nova
Tycker att Elden gärna kan stanna.
Behåll den och spara ihop till att köpa ytterligare en sjal om du kan och vill ha ombyte.

Jag tycker inte att Didyn är lika mjuk och gosig som Easy.
Beror nog på vilken av Didysarna man väljer iofs.
Vissa av vävteknikerna ger tydligen tunna och mjukgosiga Didysar också.
Didy Lisa är dessutom jättesnygg! 8)
Användarens profilbild
Av nennie81
Jag tycker att du ska mailbombardera didymos med önskemål om en brunrosa ellips! Det skulle inte ta många sekunder innan jag slant med beställarfingret om det kom ut en sådan
Användarens profilbild
Av Nova
Mmmm...
Ja, då kanske Ellipsen skulle tilltala mig lite mer än den gör idag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?