Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Jag vet faktiskt inte svaret på din fråga.
Är det en liten bebis du har?
Men jag tänkte tipsa om att vika sjalen dubbel på längden. Då blir det mindre tyg att jobba med och det är lättare att få den slät.

Sedan vet jag att många knyter omslutetXII, alltså med smokingbältet ytterst som man gör med trikåsjalar. Då sitter barnet i krysset och man kan välja att ha benen innanför smokingbältet. Tänk bara på att barnet ska sitta i grodposition, med knäna högre än rumpan.

Hoppas nån annan svarar på din fråga!
Användarens profilbild
Av Sarai
Så länge han sitter som en groda och somnar, då måste det ju vara skönt för honom. Om det är bekvämt för dig också, då låter det som en lyckat knytning. Fram för fantasin, varför inte hitta på egna knytningar!?

Fast mina försök med egna varianter brukar sluta med att jag går tillbaka till de beprövade, de är oftast skönare.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Tyvärr, finns inget att göra åt det, just med inkan, yan det är bara tt GEGEGEGEGE den till mig och köp en annna sjal!!!!!!!! :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?