Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Hej igen!
Har funderat lite på förvaring av sjal/ar.
Det finns ju hängande skoförvaringar i textil på t.ex IKEA där man lägger in skorna i fack-ca 15 cm breda och någon meter höga som man hänger in i garderoben. Jag tror att det är 10 fack så det ska säkert räcka även för den mest inbitne sjalsamlaren.
Kan ju fungera utmärkt om man vill ha lite struktur på sin sjalsamling om den har vuxit sig för stor eller om övriga familjemedlemmar inte vill ha sjalarna drällande i soffan m.m
Användarens profilbild
Av April
Tack, för tipset... Men då jag för närvarandet bara ha två bärredaskap (nämligen Ringon och Ergon) *känner mig lite stolt* :-D så behöver jag INTE det för närvarandet...

(Kanske om ca. 2 veckor då jag fått ytterligare 2 sjalar + en docksjal :-D)

Kram
Användarens profilbild
Av Tiz
:) Själv hänger jag min Hoppis över dörren till tvättstugan. Ger färg i köket! Snygg bonad som man kan gå och klappa på när man går förbi ;)
Användarens profilbild
Av Tiz
Men Anso din idé var bra!! Snart har jag en Rebozo också och så ska jag sy mig en ringsjal till... Jag kan ju inte hänga sjalar över varenda dörr vi har här hemma ;)
Användarens profilbild
Av Key
Ingen dum idé... För sjalarna dräller, det är så sant. Fast jag har ju inte så många. Än... :roll:
Av Petra
Jag draperar sjalen på en galge. Den där byxpinnen eller vad den nu är till. Sedan hänger jag dom på hatthyllan en och en. Vill ju visa upp dom små skatterna. Men min svärmor frågade igår om jag ska sy nya gardiner. :shock: Det var min hoppiz Nairobi. :lol:
Av Elisa
för hästtäcken alltså, med svängbara "pinnar" ovanför varandra borde fungera om man vill ha dem hängande och kunna njuta av dem.
Jag draperar soffan med "Anna".

/Elisa
Användarens profilbild
Av Helena
Kan sjalar blekas? Jag menar som gardiner som blir ljusare på ena sidan. Undrar ifall det är bra att ha en sjal hängande framme väldigt mycket?
Användarens profilbild
Av Tiz
Helena skrev:Kan sjalar blekas? Jag menar som gardiner som blir ljusare på ena sidan. Undrar ifall det är bra att ha en sjal hängande framme väldigt mycket?
Fast då fska de nog hänga ute hela tiden, typ i ett fönster..
Användarens profilbild
Av Ia
Det var en bra idé! Jag som ska till IKEA för att spana på sjaltyg snart kanske skulle ta och köpa en sån. Jag kan ju ha lite annat småplock i den tills jag har sjalar som fyller upp hela. :wink:
Av Gäst
Min man köpte en "drake" på IKEA:s barnavdelning. Den var tänkt att hänga i barnrummet, men den hamnade istället i tvättstugan och nu har vi den full av bärsjalar. Så mysigt så.
Det är bra att ha sjalarna på en armlängds avstånd från skötbordet också så att lilleman kan ligga på skötbordet och jag stå tätt intill och ta på sjalen innan han tröttnar. Funkar bra och är säkert också.
Och tvättstugan är ju det rum jag tillbringar mest tid i så jag får se på mina fina sjalar...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?