Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ingrid skrev: För övrigt går det åt lika mycket tyg till dubbelX som till omslutenX, fast man tror att en sådan enkel knytning skulle dra lite mindre tyg.

Lycka till!

Hälsningar
Ingrid
www.babydesign.se
Det har du ju rätt i, dubbel-x är väl på ett sätt en bakvänd omsluten knytning.
Ingrid skrev: För övrigt går det åt lika mycket tyg till dubbelX som till omslutenX, fast man tror att en sådan enkel knytning skulle dra lite mindre tyg.
Liite mindre tyg måste det gå åt till dubbel x. Det skiljer inte alls mycket, men med min 4.1m stork klarar jag inte riktigt omslutet långre, men dubbel x går bra. Skulle dock tro att det skiljer mindre mellan knytninagarna då man har ett mindre barn. En tvåårings kroppsstorlek en gång till innanför sjalen gör lite skillnad.
Av Ida
Prova med Kryss (kallas även BasX), den är lika stadig för barnet som dubbelX, men det går åt mycket mindre tyg. Den är också lätt att efterjustera om den skulle bli för löst eller för hårt knuten.
Ska visa för sambon och så får han testa den varianten. Låter bra att den är lätt att efterjustera. Är ju det som jag tycker är så svårt annars.

Tacka alla för era svar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?