Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
schysst!!
å som sagt, axelbanden är ju inte så luriga att fixa om man vill, men till ett litet barn går det ju bra endå!!
Användarens profilbild
Av jullan
Provade att bära Judith (ett år och ca 9 kg) i selen. hon satt väl hyfsat, men som sagt, på tok för dåliga axelband. Visst var den fin? Förresten; gillar ni 70-tal och brun orange (och vem gör inte det??) så skulle ni se mina hallgardiner!! Bruna och knallorange med vita blommor!! :loving:
Mammas gamla från 73!!
Användarens profilbild
Av Linnea
Agneta H skrev: När jag fick mitt första barn 1996 så gick Babybjörn ut med i sin reklam att det var viktigt för barnet rent ergonomiskt att hänga rakt, alltså rak rygg och raka ben.
antagligen efter att det sades att babybjörnen var dålig för bebisarnas ryggar, när syrran fick sin andra -97 var det fortfarande "rätt" så hon fick bära sin unge dag ut & dag in så hon tillslut fick muskelinflammation i vänsterarmen :( för lilltjejen vägrade vara borta från mamma mer än nån minut ibland :lol:
Användarens profilbild
Av Buscilla
jullan skrev:Provade att bära Judith (ett år och ca 9 kg) i selen. hon satt väl hyfsat, men som sagt, på tok för dåliga axelband. Visst var den fin? Förresten; gillar ni 70-tal och brun orange (och vem gör inte det??) så skulle ni se mina hallgardiner!! Bruna och knallorange med vita blommor!! :loving:
Mammas gamla från 73!!
Bild, bild, bild, bild :eld:
/Cecilia
Av Yvette
Vi fick låna en gammal 80-talare skulle jag tro, och den var som ett litet vadderat tygstycke bara tycker jag. Inget som jag vågade sätta Majan i, i alla fall. *s* Jag köpte en ny...som jag vill sälja nu. :roll:
Av Talula
Jättefin! :loving:
Användarens profilbild
Av mammahappy
wow jättesnygg ju!
Användarens profilbild
Av amöba
Det var annat än dagens "högteknologiska" bb-selar! Cool!!
Av TullaMaja
Åhh nostalgitripp :lol: När min förstfödde son såg dagens ljus införskaffades minsann en mintgrön babybjörn - eftersom vi bodde 4 trappor upp och var utan hiss så skulle jag bära honom i den....det var bara det att det var i stort sett omöjligt att ta av sig den ensam (speciellt med en gallskrikande spädis i) eftersom alla spännen fanns bak på ryggen. Tror bestämt att jag måste leta reda på ett kort....anno 1989 :shock: Tiden går fort ...(för fort)
Användarens profilbild
Av jullan
Buscilla skrev:
jullan skrev:Provade att bära Judith (ett år och ca 9 kg) i selen. hon satt väl hyfsat, men som sagt, på tok för dåliga axelband. Visst var den fin? Förresten; gillar ni 70-tal och brun orange (och vem gör inte det??) så skulle ni se mina hallgardiner!! Bruna och knallorange med vita blommor!! :loving:
Mammas gamla från 73!!
/Cecilia
Okej, håll i er: http://medlem.spray.se/fiskjullan/bilder/gardin.jpg

Snygg va?? 8) Har likadana dukar och kort-kort gardin till dörren. Fast jag var tvungen att ta kort i spegeln på fönstret för det var sånt motljus.
Användarens profilbild
Av jullan
Buscilla skrev:
Mammas gamla från 73!!
/Cecilia
Okej, håll i er: http://medlem.spray.se/fiskjullan/gardin.jpg

Snygg va?? 8) Har likadana dukar och kort-kort gardin till dörren. Fast jag var tvungen att ta kort i spegeln på fönstret för det var sånt motljus.
Användarens profilbild
Av Buscilla
jullan skrev:
Buscilla skrev:
Mammas gamla från 73!!
/Cecilia
Okej, håll i er: http://medlem.spray.se/fiskjullan/gardin.jpg

Okej då, jag kan väl ta dem då, bara du slutar att tjata :blahblah:. Jag kan PM:a adressen så att du vet var du ska skicka dem ;-)

Skitsnygg *dregglar ohämmat*....

/Cecilia
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?