Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
Skogskajsa skrev:Sånnahär är ju jättevanliga: http://www.blocket.se/vi/7666048.htm?ca=7_s
Jag har ett som jag ärvt av en släkting. Min mormor och min svägerska har likadana...och melon har ett som hon målat om :shock:

Vet inte när det var...kan ha varit på 30-40:talet nångång kanske som nån/några gubbar åkte runt i sverige och sålde sånna möbler och målade in namn och datum på beställning....lite kuriosa om dom :wink:
Ett sånt står hemma hos min pappa, tror det var mammas. Kanske ska be snällt att det får flytta hit... :D

Melon: :nono: Ajabaja, inte måla om så vackert skrin. :wink:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jag vill nog ha ett sånt där Curver skrin...vart ska man leta då, har aldrig nånsin sett ett på nån affär.
Ska man bara be nån ta hem.
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
coop kunde inte ta hem...letar vidare, och curvers mail får jag bara mail deliviry failure på...
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
aaaaaa, min icabutik skulle kolla om de kunde ta hem ett åt mig...kanon. Hoppas det går.
Och att det inte är så himla dyrt.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag köpte mitt på expo men jag tror dom brukar finnas...hmm...på coop kanske?
Användarens profilbild
Av Anna
Snusibulingen skrev:coop kunde inte ta hem...letar vidare, och curvers mail får jag bara mail deliviry failure på...
Clas olsson har det eller något väldigt snarligt.
Användarens profilbild
Av amöba
Jag har en minibyrå från Ikea där jag har sorterat knappar, sytråd, band, nålar, måttband och annat småplock. Tyvärr får inte saxen plats så den ligger i en annan minibyrå med större lådor. Det var den bästa lösningen jag kunde komma på när jag letade sylåda. Ska genast kolla in länkarna ovan... :)
Användarens profilbild
Av melon
Carina80 skrev:
Skogskajsa skrev:Sånnahär är ju jättevanliga: http://www.blocket.se/vi/7666048.htm?ca=7_s
Jag har ett som jag ärvt av en släkting. Min mormor och min svägerska har likadana...och melon har ett som hon målat om :shock:

Vet inte när det var...kan ha varit på 30-40:talet nångång kanske som nån/några gubbar åkte runt i sverige och sålde sånna möbler och målade in namn och datum på beställning....lite kuriosa om dom :wink:
Ett sånt står hemma hos min pappa, tror det var mammas. Kanske ska be snällt att det får flytta hit... :D

Melon: :nono: Ajabaja, inte måla om så vackert skrin. :wink:
:oops: Jag var 15 och gammalt var fult då... :oops:

Kan ju säga att jag ångrar mig rätt grovt idag...
Användarens profilbild
Av solängel
Melon: Det kanske finns att få tag på ett som inte är ommålat? Det verkar ju finnas gott om dem på Blocket...
Jag har förresten också gjort sådana grejor, målat om sånt som skulle fått ha sin patina kvar :oops:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Hmm...har inte biltema massor av lådor som kunde passa som syskrin?
Användarens profilbild
Av linafelicia
Snusibulingen skrev:Linafelicia: Vadkostar ett sådant, det såg riktigt bra ut.
Jag minns inte riktigt, jag har haft den flera år men jag tror den kostade runt 100-150 kr. Sist jag var på Bauhas såg jag att dom hade, men jag kollade inte vad dom kostade. Jag tror jag köpte min på något stort varuhus, kanske Coop eller Ica.
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Den från hammarplast såg jättebra ut också.
Hoppas Ica får ta hem åt mig och att det blir bra pris på Curvers för det känns som om det är det bästa, förutom de gamla fina på blocket då...

Ingen verktygslåda blir det iaf, tycker inte om dem.
Och varför har vi inte Bauhaus....vi har inget bra här tråkstad.

Ja fy vad man ångrar många dumma ommålningar, men så är det ju...tur man inte visar upp sig i antikrundan :wink:
Användarens profilbild
Av Helen
Synd att du bor så långt bort...
Jag har ett gamalt sybord med sirliga ben och målningar på.
Jag hade tänkt sälja det. Det behöver fixas till lite. Gångjärn som ska fästas och någon knopp som ska limmas på...
Har inte plats... :oops:

Det ligger tom. gammalt silke garn att laga strumper med i den....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?