Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smulan
Jag har precis tittat lite på Hoppediz sjalarna o såg en som hette Tunis.. Finns den inte att köpa längre? :?
Kan inte hitta den på ngn av sidorna jag varit ute på..
Jag tycker att den e riktigt fin.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Det verkar som om den kommer att komma tillbaka. På Hoppediz hemsida finns den i längden 5,2 iaf. Det är säkert någon här i Sverige som kan ta hem den om du inte vill beställa från Tyskland.
Den är superfin

/K, också på Tunisjakt...
Av sjaltokan
Är det någon tillfällig grej att den är tillbax eller ska Hoppediz ha den i sitt sortment sedan? Vet du det Diddeldi?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
diddeldi skrev:vi räknar med att få in ett fåtal i slutet av veckan :wink:
Vilken längd? 5,2?
Användarens profilbild
Av diddeldi
thowida skrev:Är det någon tillfällig grej att den är tillbax eller ska Hoppediz ha den i sitt sortment sedan? Vet du det Diddeldi?
jag tror inte den ska tillbaka, men jag är inte helt säker... jag frågade specifikt om de hade några som vi kunde beställa och det skulle gå bra sa de (jag tror att de kommer imorgon).
Knyttet & K skrev:Vilken längd? 5,2?
en i 5,4 och två i 4,6 ska vara med i leveransen. fast den i 5,4 är eventuellt reserverad.

om det finns ett stort intresse ska jag se om jag kan få hem några till.
Av sjaltokan
Jag vill ha en närmare sommaren.. en 5,4... Men ekonomin tillåter inte sjalköp förrän tidigast efter nästa lön..
Användarens profilbild
Av smulan
Jag e oxå intresserad men först närmare sommaren.
Har samma problem som många andra att inte pengarna riktigt räcker till allt som man vill ha! :(
Av sjaltokan
Kan du ta hem fler Diddeldi?? För jag vill verkligen ha en men jag förstår att du inte kan hålla sjalar åt en..
Användarens profilbild
Av diddeldi
thowida skrev:Kan du ta hem fler Diddeldi?? För jag vill verkligen ha en men jag förstår att du inte kan hålla sjalar åt en..
jag ska se vad jag kan göra :D
Av sjaltokan
Jättesnällt, annars får jag väl beställa en direkt från Hoppediz.. :? (känns tryggare att köpa via en svensk återförsäljare..)
Av sjaltokan
Frida med Mea skrev:Va :shock: en till sjal :?:
Nja en nygammal om jag förstått det rätt.. finns i allafall bild på den i bildgalleriet..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?