Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Finns det nån "syare" här som kan tipsa om ett bra syskrin som inte är på tok för dyrt...
Jag fick tag i ett i trä med ett stort fack på ovansidan och två lådor i framkant men det var inte ens helt upptäckte jag. En av lådorna var sprucken och det kändes som om det var ganska dålig kvalité på skrinet...

Vill ha en låd med ett stort fack för sax och lite större saker. Samt några småfack eller liknande för spolar, nålar eller vad det nu må vara...

Helst ingen fiskelåda :wink:
Användarens profilbild
Av Soffi
Prova variant liten verktygslåda, funkar perfekt! :D
Användarens profilbild
Av jag71
Synd att du skrev ingen fiskelåda! För det har jag och det funkar utmärkt! Jag har en variant som ligger i bokhyllan och innehåller allt man kan tänka sig för lite snabblagnmingar och en större som står vid symaskinen med saxar, kritor, massa knappar och allt anant jag dragit på mig genom åren och inte kan förmå mig att slänga bort!
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag vet inte om mitt kan kallas syskrin för det är lite större men väldigt bra.
Kolla här: http://www.curver.com/home_org/home_specialty.htm
det är den som heter 05864
Det är ett stort fack underst och sen kan man lyfta ur en korg (den är svart på bilden) som sitter ovanför och i den finns det små fack och hållare för trådrullar.
Användarens profilbild
Av Panakeia
leesen ,har inget tips jag heller är själv helt överlycklig över fiskelådan jag hitta på ÖB...
Användarens profilbild
Av Buscilla
linafelicia skrev:Jag vet inte om mitt kan kallas syskrin för det är lite större men väldigt bra.
Det är ett stort fack underst och sen kan man lyfta ur en korg (den är svart på bilden) som sitter ovanför och i den finns det små fack och hållare för trådrullar.
Ser ju nästan ut som min sminklåda, full med smink som nästan aldrig används :roll:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Linafelicia: Vadkostar ett sådant, det såg riktigt bra ut.

JAg har ju funderat på modell verktygslåda, men de känns så tråkiga. Vet ju att det ska finnas jättefina syskrin, tex som det jag fick tag i men med lite bättre kvalité...
Användarens profilbild
Av Panakeia
detklart att det finns jättefina syskrin i trä å hela balettten, men dels ska man hitta dem och dels ska man ha råd att köpa dem....e du lite händig så snickra ihop ett själv stället så får du det som du vill ha det...
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag fick en mindre verktygslåda från clas ohlssons. Den funkar skitbra som sylåda. :)
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Sånnahär är ju jättevanliga: http://www.blocket.se/vi/7666048.htm?ca=7_s
Jag har ett som jag ärvt av en släkting. Min mormor och min svägerska har likadana...och melon har ett som hon målat om :shock:

Vet inte när det var...kan ha varit på 30-40:talet nångång kanske som nån/några gubbar åkte runt i sverige och sålde sånna möbler och målade in namn och datum på beställning....lite kuriosa om dom :wink:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Skogskajsa skrev:Sånnahär är ju jättevanliga: http://www.blocket.se/vi/7666048.htm?ca=7_s
Jag har ett som jag ärvt av en släkting. Min mormor och min svägerska har likadana...och melon har ett som hon målat om :shock:

Vet inte när det var...kan ha varit på 30-40:talet nångång kanske som nån/några gubbar åkte runt i sverige och sålde sånna möbler och målade in namn och datum på beställning....lite kuriosa om dom :wink:
Åh...de är ju så vackra. Har tänkt skaffa mig ett sådant i evigheter. Funderar lite över vart jag ska ställa det bara :hmm:. I nya lägenheten får det nog plats.
Vi hade ett sådant när jag var liten som jag fullkomligt älskade :heart:.
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Å det var ju jättefint, tro om det är nåt för mig, jag som dessutom älskar gamla saker...
Då kan man ju köpe en verktygslåda på sidanom om man vill bära omkring på nåt... Ska nämligen ta med mig skrinet lite varstans i sommar o så...

Det var synd jag inte knäppte kort på skrinet jag köpte för det var riktigt fint men som sagt, man vill kunna dra ut lådorna utan att fronten spricker på det.
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Synd... det fanns ett i min närhet, men det såg inte lika välvårdat ut som de övriga...det kostar ju säkert mycket att skicka ett sådant med post eller bussgods...nu bor jag på fel ställe igen...
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
annonsguiden.nu
eller kila iväg till nån loppis i närheten :-)
Användarens profilbild
Av Jennelii
linafelicia skrev:Jag vet inte om mitt kan kallas syskrin för det är lite större men väldigt bra.
Japp, en sån har jag...mkt bra! =) Men jag köpte den för jättelängesen så jag vet inte vad den kostade, runt hundringen kanske?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?