Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Jag har också testat, men det var precis som diddeli säger ingen höjdare.

Detta trots att Alice var ännu mindre då (typ fyra månader eller så) och alltså inte vägde spec mycket. Men nej, det var svajigt och kändes osäkert, inte för att Alice var ostadig utan för att sjalen kändes ostadig när jag använde den på ryggen.

Jag använder inte Sinon speciellt mycket längre, Alice väger nu strax under 7 kg, och jag föredrar mina vänvda sjalar, eftersom det är både stadigare och bekvämare!
Användarens profilbild
Av Anna
jag var ju tvungen att testa med mobyn som legat i korgen i flera månader för att den känns så svajjig. Det gick bra! Men efter ca 15 minuters hängande åt sidorna var inte komforten för min del så vidare värst bra längre. Men min breda Babu däremot gick det kanonbra. Linus väger lite drygt 8 kg.

Bild
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Å nu blir jag lite sugen på att hämta hem min BaBu bara för att testa :) Har testat en gång tidigare med den men det var mitt allra första ryggknyt o inte jättelyckat......

O Sinon ja.......en sån landar här så småningom i alla fall. Det var ju inte till ryggen jag eg. tänkt använda den men jag var ju tvungen att höra om det går ;)
Av TullaMaja
diddeldi skrev:ok, nu har jag testat. allt för vetenskapen :wink:

Bild

det var ingen höjdare faktiskt, dels är den lite väl smal för ryggen och sen så blir det svårt att få en tajt bra knytning. jag tog ner honom direkt efter jag tagit kortet :wink: . hellre vävd sjal för ryggknyt tycker jag.

ÅÅÅHHH :) vilken snygg knytning OCH vilken fin sjal :vågen: varför blir min knytning med storken så knölig tro :roll: När jag bar i Pikku-ruun svajade det som med en gummisnodd och då vägde han bara 7 kilo....kanske hade knutit för löst.......OCH dåligt :? Kanske ska testa Sino iallafall.........
Användarens profilbild
Av diddeldi
TullaMaja skrev: ÅÅÅHHH :) vilken snygg knytning OCH vilken fin sjal :vågen: varför blir min knytning med storken så knölig tro :roll: När jag bar i Pikku-ruun svajade det som med en gummisnodd och då vägde han bara 7 kilo....kanske hade knutit för löst.......OCH dåligt :? Kanske ska testa Sino iallafall.........
jag fuskade och fick hjälp med knytningen 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?