Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jullan
Hittade en GAMMAL Babybjörn (snälla sluta inte läsa här nu!!!) på Kupan igår. Ångrar att jag inte köpte den för den såg faktiskt bra ut!! Inte alls som de moderna selarna idag. Dessutom var den snyggt orange och brun. Ju mer jag funderar på det, destå mer måste jag nog åka tillbaka och köpa den. Inte minst för tyget. :loving:

Sen vore det ju lite kul att ha mest. Den måste vara från 70-talet, i jättebra skick. Men hur den ska funka, det vet jag inte. Någon som vet något om så gamla selar?? Om jag köper den så lovar jag att lägga in en bild på den.
Användarens profilbild
Av Helena
Måste skratta, jo vi här på Sjalbarn springer ut ur rummet och skriker bara vi ser ordet babybjörn på skärmen. :D :D :D :D

Tydligen ska de gamla Babybjörnarna vara bättre ergonomiskt än de nya.
Men jag har aldrig sett någon gammal.
Av belinda
Va kul att du hittade en gammal! Tycker absolut att du ska sticka tillabaka och köpa den!
jag har en bb från 80talet, den är inte helt tokig, men inte ergonomiskt riktig heller, min son gilade inte så mycket att sitta i den heller när jag provade frö skojs skull. Men den är ändå kul att ha! :D
Användarens profilbild
Av Anso
KÖP!!
Allt för vetenskapen vet du väl. :lol:
Ring och boka den så att den inte ryker mitt framför näsan på dig/oss.
Användarens profilbild
Av mica
Köp den och lägg in bild!
Nyfiken :D
Av sjaltokan
Köp den, om inte annat för att det är en häftig grej att äga.. :oops:
Användarens profilbild
Av Buscilla
den låter hysteriskt snygg i mina öron, orange och brunt *mmmmmmmmmmmmums*. KÖP!!!!
och glöm för guds skull inte att fotografera underverket sedan. Jag ställer mig först i kö vid en eventuell försäljning. Hörde ni det allihopa FÖRST I KÖN :-)
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Anso
Buscilla skrev: Hörde ni det allihopa FÖRST I KÖN :-)
/Cecilia
Du har förstått att det är en BB-sele vi pratar om va? :lol: :lol:
Hoppas att den är både snygg och praktisk så kanske BB-selarna får upp sitt medelbetyg på det här forumet.....
Användarens profilbild
Av Buscilla
Anso skrev:
Buscilla skrev: Hörde ni det allihopa FÖRST I KÖN :-)
/Cecilia
Du har förstått att det är en BB-sele vi pratar om va? :lol: :lol:
Hoppas att den är både snygg och praktisk så kanske BB-selarna får upp sitt medelbetyg på det här forumet.....
Sk*tsamma, den är ju ORANGE och BRUN försjutton :twisted: :Hahaa:
Av Talula
Jag är också nyfiken. Köp och fota!
Användarens profilbild
Av mica
tinaw skrev:De gamla BB-selarna är mer som fyrkantsjalar.
Men...det är ju samma som har företaget idag. Varför ändrade de designen så brutalt?! :mitvit:
Av Agneta H
mica skrev:
Men...det är ju samma som har företaget idag. Varför ändrade de designen så brutalt?! :mitvit:
När jag fick mitt första barn 1996 så gick Babybjörn ut med i sin reklam att det var viktigt för barnet rent ergonomiskt att hänga rakt, alltså rak rygg och raka ben. Detta har de slutat marknadsföra. Det är säkert någon expert som påstått detta och så Babybjörn tagit det till sig. Nu kan de ju inte ändra för då innebär det ju att de erkänner att de har fel. :roll:

Jag som var för snål att köpa en dyr Babybjörn köpte en Snuglisele (urusel) och jag var bekymrad över att min bebis inte hängde helt rakt i den som man "skulle". Snugliselen lyfter benen en liten aningen - men inte så att det blir ergonomiskt.
Av belinda
miriel skrev:
Den här finns på Tradera

http://www.tradera.com/auction/aid_26776856

Den är riktigt bred under bebisrumpan! :D
hmmm rätta mej om jag har fel, men den breda delen har man uppåt, som huvudstöd! vår gamla bb (som min man bars i) ser precis ut som i annonsenFast orange-rutig då ;-) och den bärs "uppochner"
Bild
Senast redigerad av belinda den ons apr 05, 2006 13:51, redigerad totalt 2 gång.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?