Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Idag låg det en jättefin Hoppiz i brevlådan, men den hade jättefula fållar. De är liksom alldeles veckade och bubbliga och lite trådtjorv som grädde på moset.
Brukar det vara så? Går det tills sig när man tvättar/stryker? Panaman var inte alls lika ful...

Kan tillägga att det är kortsidorna som är fula.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Vet eg. inte hur det är m Hoppizsjalarna - men mina egna sömnfel, typ trådtrassel brukar tyvärr varken försvinna efter tvätt eller över natten (...som jag ibland hoppas på när jag är så less på tjorvet som blivit! :wink: )

Hoppas det är anorlunda med Hoppizar!! :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
Nej, jag tyckte inte att min Hoppediz hade fula fållar, de var liksom breda och rejäla och tjocka (gillade det inte), men fula eller dåligt sydda var de inte. Kanske inte helt perfekt raka, men jag minns inte riktigt.

Du kanske ska skicka tillbaka den?
Användarens profilbild
Av Ezereht
...eller fålla om det själv. Du är så duktig på att sy att det nog är mer besvär att skicka tillbaka än att sy om själv.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
CrazyMagpie skrev:Vet eg. inte hur det är m Hoppizsjalarna - men mina egna sömnfel, typ trådtrassel brukar tyvärr varken försvinna efter tvätt eller över natten (...som jag ibland hoppas på när jag är så less på tjorvet som blivit! :wink: )

Hoppas det är anorlunda med Hoppizar!! :lol:
Ja, just trådtrasslet hade jag inte så stora förhoppningar om att det skulle försvinna i tvätten :D :D

Jag orkar inte skicka tillbaka den, utan fållar om själv. Det är ju inte så mycket jobb och jag ska nog ändå sprätta bort fickan på svansen. Jag tror inte att jag tycker om den.

Tänkte mest bara om fållarna brukar vara så fula eller om jag fått ett måndagsexemplar...
Användarens profilbild
Av Panakeia
fickan på svansen??? (foto på det?)
mina fållar är väl inte exemplariska, men inte urusla heller så....det ÄR svårt att fålla snyggt på diagonalen också ju....men rent generellt tror jag att du ska tvätta den en gång först å se hur den blir, iom att den ska krympa lite å så så kankse det blir myckt bättre, och blir det i nte det så kan du ju alltid fålla om den själv då?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Ja, det var det jag kanske tänkte, att det blir bättre när man tvättar och stryker...
Visst är det lite svårare att fålla på diagonalen, men sååå svårt är det inte. I det här fallet mer slarv tror jag ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?