Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Ingen aning, men det retar mig lite (eftersom jag vill ha en röd)...
Användarens profilbild
Av Anso
Antagligen för att det är mindre åtgång på dem. Eller?

(Lite kuriosa:
Titta på hyllorna med saltgurka, den skivade är billigare än den hela saltgurkan. Det borde ju rimligen vara billigare att INTE skiva gurkan.....
När obstinata Anso frågade i affären så var just svaret att den hela gurkan var dyrare för att den inte såldes lika mycket.)
Användarens profilbild
Av Buscilla
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Anso skrev:Antagligen för att det är mindre åtgång på dem. Eller?

(Lite kuriosa:
Titta på hyllorna med saltgurka, den skivade är billigare än den hela saltgurkan. Det borde ju rimligen vara billigare att INTE skiva gurkan.....
När obstinata Anso frågade i affären så var just svaret att den hela gurkan var dyrare för att den inte såldes lika mycket.)
Användarens profilbild
Av jag71
MEn jag tror ju att fler skulle välja dem enfärgade om dem var lite billigare, i alla fall lika "billiga" som dem randiga. :lol: Skulle gärna vilja ha en enfärgad men kom fram till att jag aldrig sett någon och så var (är) jag ju små kär i norrsken så det blev ett norrsken. Hade det inte varit en prisskillnad så vet jag inte! Fast å andra sidan kasnke jag ska vara glad för det då valmöjligheterna blev lite mindre! :lol: :lol:
Av Ulla-Maija
Jag tror att enfärgade tillverkas i mindre partier, och därför blir det dyrare. Jag är dock inte helt säker själv. Vad gäller sjalar.nu:s prissättning så kör vi samma priser som easycares egna priser, helt i linje om inte på kronan så så nära som. Ja, ni blev väl inte mycket klokare av detta....

Superintressant om gurkor, Anso :-D. Kan en teori vara att när man skivar gurkor så kan man även ta med "halvdåliga" där man skivar hälften och kastar anda hälften (som var dålig). När man säljer de hela måste hela gurkan se representabel :mums: ut?

Vänligen, Ulla
Användarens profilbild
Av Helena
Men de enfärgade kommer väl aldrig kunna bli så populära då när de är dyrare. Jag tar nog hellre en randig då, känns på något vis som mer valuta för pengarna när Easycare redan är så dyra.
Av Talula
Men kom igen nu - det skiljer 40 spänn! :wink: Det spelar väl ingen roll när man ändå gräver så pass djupt i plånboken som man gör?! Vill man ha en enfärgad ska man ta en enfärgad! :this: Säger jag som har en rööööööd! :loving:
Användarens profilbild
Av frida
Är de inte lite olika i väven också? Har bara sett en enfärgad som var helt fantastiskt tunn, nästan så man såg igenom den. Min hav är tunn men inte så, den är mera gos liksom...
Användarens profilbild
Av annikar
Talula skrev:Men kom igen nu - det skiljer 40 spänn! :wink: Det spelar väl ingen roll när man ändå gräver så pass djupt i plånboken som man gör?! Vill man ha en enfärgad ska man ta en enfärgad! :this: Säger jag som har en rööööööd! :loving:
Jag vet :D När jag nån gång tillslut köper min easy så blir det en röd! 40 kr extra är det värt :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Talula skrev:Men kom igen nu - det skiljer 40 spänn! :wink: Det spelar väl ingen roll när man ändå gräver så pass djupt i plånboken som man gör?! Vill man ha en enfärgad ska man ta en enfärgad! :this: Säger jag som har en rööööööd! :loving:
NEJ! jag tycker inte det! Den enfärgade borde vara billigare! Fast samtidigt är jag glad att den är dyrare för det gjorde det lättare att välja! :lol: :lol: :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?