Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Jag vill att ni berättar allt negativt om ringo. Kan inte släppa tanken på den som ligger på säljes...

Jag bär ytterst sällan Samuel i ringsjal längre (omsydd hoppdiz), tycker att det blir för tungt med belastningen på ena axeln. Men förra veckan fick jag prova en på sjalträff och tyckte att ringon kändes jätteskön den lilla stunden jag provade.

Tycker ni att det funkar att bära lite äldre och tyngre barn?
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag bär Wilma i ringo på torget. Kortare turer men så är jag också gravid i v 36.
Användarens profilbild
Av Malla
Det är ju jag som säljer den du sneglat på, men om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att den funkar till äldre/tyngre barn. Det är ju därför jag säljer nu... Den är inte tillräckligt stretchig för att man ska kunna bära ett tyngre barn skönt. Men alla tycker ju inte likadant. :wink: Och den var suverän till en liten! :lol:
Användarens profilbild
Av Buscilla
fast det kanske kommer ett sjalbarn till så småningom ;-)

Klart att du ska ha en ringo Annika :twisted:

Kram!
Användarens profilbild
Av Mi
Jag bär min 12-13kg's korta stunder med Ringon. Hemma i vanlig position och ute i den japanska. Hade inte klarat mig utan min Ringo, men sedan har inte jag någon annan ringsjal så.. :roll:
Användarens profilbild
Av miriel
Mi skrev:Jag bär min 12-13kg's korta stunder med Ringon. Hemma i vanlig position och ute i den japanska. Hade inte klarat mig utan min Ringo
Kan bara hålla med men ändra till 16 kg istället för 12-13 kg. :D

Denimen är ännu snäpet stadigare för tyngre barn, oxå en favorit. :wink:
Användarens profilbild
Av Nova
Jag tycker att den är lite för stum för ett tyngre barn.
Jag låter det vara osagt om Ringo Denim kanske är mer bekväm
än den vanliga eftersom jag aldrig provat den.

För min del tycker jag att en ringsjal sydd av en långsjal är det bekvämaste.
Användarens profilbild
Av annikar
Malla skrev:Det är ju jag som säljer den du sneglat på, men om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att den funkar till äldre/tyngre barn. Det är ju därför jag säljer nu... Den är inte tillräckligt stretchig för att man ska kunna bära ett tyngre barn skönt. Men alla tycker ju inte likadant. :wink: Och den var suverän till en liten! :lol:
Tack för att du svarar så ärligt! Jag dividerade fram och tillbaka med mig själv och har bestämt mig för att INTE köpa den. Men om/när det blir en trea så ska jag köpa en ringo :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?