Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken easycare ska jag välja?

Eld
20
34%
Sol
9
16%
Norrsken
20
34%
Taiga
6
10%
Skog
3
5%
Nu har jag (nog) lyckats bestämma mig för att köpa en NY easycare! :) :roll:
Men, vilken färg? jag har suttit och stirrat mig näst intill blind på www.sjalar.nu och kan inte bestämma mig. Kan någon hjälpa till, ge förslag, för- och nackdelar med olika färger? Jag ska inte ha någon av de enfärgade iaf...tror jag... :evil: Ni ser det är ju stört omöjligt! :wink:

***Jag har nu lagt till omröstning och bara lagt dit de alternativ jag själv vill! :D
Senast redigerad av fantasiflicka den tor apr 06, 2006 16:00, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av stumpkin
för och nackdelar e svårt men jag tycker att eld och lava e snyggast, tätt följda av norrsken. (inte mycket till hjälp men men...)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
stumpkin skrev:för och nackdelar e svårt men jag tycker att eld och lava e snyggast, tätt följda av norrsken. (inte mycket till hjälp men men...)
Okej, bra! Det är en början :D Norrsken har jag varit inne på, eld också. Däremot lavan är nog borträknad just nu (inte för att den är ful). Mera, mera... :lol:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag som är alldeles nyförälskad i min Taiga röstar på den :lol: :wink:

fantastiskt vacker höstsjal som blev full med julkänsla i julrött, grönt och mörkblå
och nu... *tadaa* tycker jag den känns vårgrön och kärleksröd :heart:

snygg till jeans och vit sommaskjorta, snygg till starka färger som orange och turkos... :blahblah:

= Taiga. :loving:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
... och min man älskar den också :lol:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
norkmedoo skrev:jag som är alldeles nyförälskad i min Taiga röstar på den :lol: :wink:

fantastiskt vacker höstsjal som blev full med julkänsla i julrött, grönt och mörkblå

snygg till jeans och vit sommaskjorta, snygg till starka färger som orange och turkos... :blahblah:

Är det så?
Ja, det finns ju en beg då till salu härinne, iofs kanske någon annan som köpt den... Jag har varit lite inne på skog, men det mest för att jag ville ha en grön sjal. taiga är ju bara en tredjedels grön...
Av Aelia
Om inte lava, då röstar jag på eld :lol:
Användarens profilbild
Av Pyron
Lavan tycker jag är snyggast.
Sen skulle jag nog valt Taiga. den är snygg den oxå. Och på den syns nog inte om den skulle bli lite skitg och man inte hinenr tvätta den jämt.
Av Aelia
Eller varför inte hav? :wink:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
fantasiflicka skrev:
norkmedoo skrev:jag som är alldeles nyförälskad i min Taiga röstar på den :lol: :wink:

Är det så?
Ja, det finns ju en beg då till salu härinne, iofs kanske någon annan som köpt den... Jag har varit lite inne på skog, men det mest för att jag ville ha en grön sjal. taiga är ju bara en tredjedels grön...
men duuu!
det är grön tråd i varpen så den skimrar liksom i grönt!!! jättesnyggt :hellu: :loving:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
kan man se lite av det gröna här?
Bild

och lite av sjalen i solen förra veckan... :lol:
Bild
Användarens profilbild
Av annikar
ELd, utan tvekan! :shock: :D
Användarens profilbild
Av mian
Jag röstade på Eld eftersom du inte tagit med min favorit, Lavan :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?