Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av stumpkin
jag tycker att jag definitivt kan motivera ytterligare ett köp av sjal :mrgreen: , med att: 1, jag har precis sålt Mobyn :cry: + att jag behöver ju definitivt en kortare sjal nu oxå så det inte blir så mycket tyg över när jag knyter på höften eller ryggen.
Efterssom mina sjalar är 4,6 och 5m långa så är väl 4,1-4,2 ett bra alternativ...men så till det stora problemet...VILKEN sjal ska man ha?!?!?!? :hmm:

Jag velar mellan; Bebina stjärntecken (men vilket stjärntecken då?)
Didymos (vet inte vilken där heller)
eller oxå så köper jag en Hoppediz (en av de nya färgerna) och kapar den, eller finns de någonstans i "rätt" längd?! (har för mig att jag sett det någon stans :hmm: )

Eller har någon ett annat förslag?!
Användarens profilbild
Av frida
En didy storlek 5! :D (men hoppis lite mer ekonomiskt)
Användarens profilbild
Av Anso
Kortare Hoppisar finns hos www.babydesign.se
Användarens profilbild
Av April
Jag älskar ju min Bebina stjärntecken (tog mitt egna stjärntecken - oxe:-D).

Men det finns ju många fina sjalar ;-) (är nog bäst att känna på alla innan :-))

Kram
Användarens profilbild
Av Hella
Jag röstar på didymos eller storchenwiege. Didymos är min absoluta favorit genom tiderna, storken kommer efter flåsande i nacken.

Jag har haft hoppediz, easycare och bebina också, men har sålt dem en efter en. Den bästa av de tre tyckte jag var bebina (jag hade ett stjärntecken, och valde mitt eget) men efter att ha köpt en didy igen så märkte jag att den faktiskt inte avlastade lika bra som didy när dottern blivit tyngre.
Jag började mitt sjalande med didy, och var helt insnöad på det. Tog mod till mig och började prova andra sjalar. Ett tag hade jag bara stork och stjärntecken, råkade sälja storken och hade bara bebinan ett tag. Men så flyttade en didymos in igen, och då fick stjärntecknet lämna plats åt ytterligare en didy för då kom jag till insikt om exakt HUR bra jag verkligen tycker om didy ;-) *lovprisar* Och jag är INTE partisk någonstans, bara didynörd :lol:
Användarens profilbild
Av stumpkin
ja de senaste dagarna har jag lixom snöat in på didysarna!, har ju egentligen alltid velat ha en bebina, men av ngn anledning så vet jag inte riktigt numera :hmm: men är didysarna så gosiga då tro? Har bara kännt på en och den var ju iofs jätte mjuk, men hur är de när d e nya?!...AHHH beslutsågren!!!
Användarens profilbild
Av frida
stumpkin skrev:
Anso skrev:Kortare Hoppisar finns hos www.babydesign.se
Jag visste att jag sett det ngn stans! Tackar!
Oj vad sugen jag blev på en kort montreal :mums: Tänk sommar, snabbt på ryggen och sen som strandfilt......
Användarens profilbild
Av stumpkin
frågan e ju då...om jag ska gå på mjukheten? eller ...äh jag vet inte :whut: :hmm: :mitvit: jag har lixom inte fastnat för ngt spcifikt stjärntecken (jag= jungfru, mannen= tvilling, dottern= oxe , sonen=våg) iofs behöver man ju inte ha ngt av dem men...
sen är det ju det att bebinan e rätt diskret i färgerna, och jag har ju en rätt färgstark hoppis så det kanske är bra som variation?! och det vore ju bra med en riktigt mysig sjal!? Äh jag ger upp för tillfället.
Skulle ju hellst köpa en av varje :twisted: ! synd att inte plånboken och mannen håller med mig!
Användarens profilbild
Av stumpkin
Oj vad sugen jag blev på en kort montreal :mums: Tänk sommar, snabbt på ryggen och sen som strandfilt......
Ja inte vore det dumt inte! :)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Hella skrev:Jag röstar på didymos eller storchenwiege. Didymos är min absoluta favorit genom tiderna, storken kommer efter flåsande i nacken.

Jag har haft hoppediz, easycare och bebina också, men har sålt dem en efter en. Den bästa av de tre tyckte jag var bebina (jag hade ett stjärntecken, och valde mitt eget) men efter att ha köpt en didy igen så märkte jag att den faktiskt inte avlastade lika bra som didy när dottern blivit tyngre.
Jag började mitt sjalande med didy, och var helt insnöad på det. Tog mod till mig och började prova andra sjalar. Ett tag hade jag bara stork och stjärntecken, råkade sälja storken och hade bara bebinan ett tag. Men så flyttade en didymos in igen, och då fick stjärntecknet lämna plats åt ytterligare en didy för då kom jag till insikt om exakt HUR bra jag verkligen tycker om didy ;-) *lovprisar* Och jag är INTE partisk någonstans, bara didynörd :lol:
Åhå, vad har du att säga om easycare eftersom du inte behöll den? Jag står nämligen i köpartagen och har hittills inte hört ett ont ord om easyn (förutom priset då :? :? ).
Användarens profilbild
Av frida
Jag har en easy hav och som du säger, nåt ont om dem är svårt att hitta! (ska vara att det inte är snedskurna ändar då)
Användarens profilbild
Av Hella
fantasiflicka skrev:Åhå, vad har du att säga om easycare eftersom du inte behöll den? Jag står nämligen i köpartagen och har hittills inte hört ett ont ord om easyn (förutom priset då :? :? ).
Nejnej... Det är ingen dålig sjal alls, tvärtom. Bara jag som är konstig förmodligen, för "alla andra" tycker ju easyn är bäst typ ;-)

Det som gjorde att jag inte gillade den var att jag upplevde den som om den sög fast sig på mig. Den var lite mer stretchig än andra sjalar jag testat, och det passade inte mig. Och så hade den snedskurna ändar, och det tycker jag inte heller om *klagar* Det är svårare att knyta snyggt då, ändarna står rakt ut eller hänger klumpigt och fult :roll:

Fast som sagt. Det är en jättebra sjal. Kvaliteten är fantastisk och tyget är mjukt och skönt och blankt och glider (för) lätt :wink:

Tur att smaken är som baken. Jag tror inte du kommer bli besviken. Jag känner mig lite ensam och gnällig när jag pratar easycare, för som sagt så verkar de flesta tycka den är bäst av alla :-D
Användarens profilbild
Av diddeldi
Hella skrev:
fantasiflicka skrev:Åhå, vad har du att säga om easycare eftersom du inte behöll den? Jag står nämligen i köpartagen och har hittills inte hört ett ont ord om easyn (förutom priset då :? :? ).
Nejnej... Det är ingen dålig sjal alls, tvärtom. Bara jag som är konstig förmodligen, för "alla andra" tycker ju easyn är bäst typ ;-)

Det som gjorde att jag inte gillade den var att jag upplevde den som om den sög fast sig på mig. Den var lite mer stretchig än andra sjalar jag testat, och det passade inte mig. Och så hade den snedskurna ändar, och det tycker jag inte heller om *klagar* Det är svårare att knyta snyggt då, ändarna står rakt ut eller hänger klumpigt och fult :roll:

Fast som sagt. Det är en jättebra sjal. Kvaliteten är fantastisk och tyget är mjukt och skönt och blankt och glider (för) lätt :wink:

Tur att smaken är som baken. Jag tror inte du kommer bli besviken. Jag känner mig lite ensam och gnällig när jag pratar easycare, för som sagt så verkar de flesta tycka den är bäst av alla :-D
jag håller med dig hella :wink: . jag sålde min hav för att skaffa en till didy :wink: . störde mig också på raka ändar och för mycket stretch.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Och jag är tvärtom, jag gillar Didyn minst av alla (har haft en Indio och en Lars). Easyn har varit storfavorit här hemma, men nu när jag bär mycket på ryggen är det Storken som används mest.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?