Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
#180725
Det ser ut som xomslut2 och det kan du absolut knyta med 5,4 Hoppis men du kommer nog att få dra fram och knyta på ryggen eftersom din sjal är så pass lång.

Knytningen ser du bl.a på www.babyboden.nu och även på Sjalbarns första sida "Knytgalleriet" men då under rubriken trikåsjalar och mage mot mage/ xomslut2 (finns ingen bildserie under vävda sjalar ännu men principen är den samma)

Det viktigaste är att det är värt j[…]

Jag har hunnit testa mina vantar nu och eftersom[…]

Annars, som när jag gör Hønsestri[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?