Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hella
Om jag får sålt min EllaRoo så ska jag nog (som om jag skulle kunna låta bli nu när jag börjat fundera :twisted: ) köpa en brun sjal till sommaren.
Jag har ju min indio som är ganska ljus, och jag bär mest på ryggen så det känns som den kommer få tjänsgöra en hel del i sommar trots att den inte är en "tunn sommarsjal"

Fast om jag köper en sjal som ersättare åt Ella borde jag kanske välja en brun gås? (Hur funkar gässen att bära på ryggen med?) Eller ska jag kanske färga min naturvita ringsjal i tunnt bomullstyg brun? Eller ska jag köpa en hoppediz london eller costa rica (och ge hoppe en chans till, jag har haft två som jag inte var förtjust i, men då bar jag ju mest på magen...) Eller ska jag köpa en naturfärgad stork och färga (såg bild på en sån här för lite sen, och den var jättefin!) Eller ska jag sluta hänga här på sjalbarn och förstå att jag har sjalar så jag klarar mig :mitvit: Eller ska jag hoppas att didymos gör bruna ellipser innan det blir sommar? Eller... eller...

:help:
Användarens profilbild
Av Helena
Nu verkar ju de här nya Hoppedizarna vara trevliga, men jag tyckte att till just ryggknytningar blev min Hoppediz som jag hade rätt knölig över axlarna. Så jag gillar nog inte Hoppedizarna till ryggknytningar med reservation för att jag inte testat de nya. Jag tror att man steks i en Hoppediz till sommaren, men det kanske kommer regna.

Köp du en elips om du gillar dem!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har bara testat gauzen på magen, men omslutet kändes den väldigt skön och så funkar den nog på ryggen också. Jag har iaf tänkt satsa på en sån till sommaren.

Jag röstar på en brun gauze, en brunfärgad Leo eller kanske en brun MT?
Av dora
en chokladgås!
ska jag ha med :D
jättefina!
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har en chokladgås :D . jag tror inte att den är nån höjdare till ryggsäcksknytningar, men till omslutet på ryggen funkar den säkert (har inte testat dock).
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Jag röstar på en Hoppediz London :heart:

Min är otroligt mjuk och tunn. Ganska glest vävd så jag tror inte den blir så varm till sommaren. Dessutom är det så himla fin brun nyans :love: på den tycker jag
Hella skrev:Fast om jag köper en sjal som ersättare åt Ella borde jag kanske välja en brun gås? (Hur funkar gässen att bära på ryggen med?)
Choklad är en himla snygg färg på gauzesjalen! :) Jag bär med min gauze azur på både mage och rygg. Knyter omslut på ryggen och det fungerar finfint! :D
Kan väl dock anses som partisk :roll: i och med att jag säljer Calin Bleu gauze... :wink:
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag går i samma funderingar men jag vill nog ha en mer avlastande....

Så jag funderar på att färga min Natur :P :roll: Men jag har inte vågat än :P jag har ju haft en fin bruning men jag använde inte den så den blev såld ... nu skulle jag haft den :?
Användarens profilbild
Av Kotten
Trollmamma - köp tebaks den så köper jag en annan :hellu: .
Användarens profilbild
Av Buscilla
Jag har precis beställt en brun Gauze, man blir chó klad av brunt ;-)

/Cecilia
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?