Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Soffi
Är det någon som vet något om denna bärsele:
Bild
Hittade den på loppis precis för 25kr, så jag tänkte testa. Men den känns inte särskilt ergonomisk. Den har liksom en separat liten sittdel inuti "skalet" hmm :roll:
Senast redigerad av Soffi den fre mar 31, 2006 10:23, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Helena
Om barnet hamnar i grodposition, så är den väl åtminstone ergonomisk för barnet. Sen kanske den inte är lika skön för bäraren som en sjal.
Användarens profilbild
Av Ester
en mindre smickrande bild finns ju under fotografier och bilder
Användarens profilbild
Av Soffi
Elin skrev:en mindre smickrande bild finns ju under fotografier och bilder
Jag såg precis det!!!
Jag tror det var ett dåligt köp :oops:
Användarens profilbild
Av Ester
FAst nu såg jag under presentationer att jazoo diggar sin - kolla där - med bild och allt :wink:
Användarens profilbild
Av Soffi
Elin skrev:FAst nu såg jag under presentationer att jazoo diggar sin - kolla där - med bild och allt :wink:
skynda, skynda.....måste kolla...... jag vill ju inte ha slösat bort 25 spänn :wink:

:oops: oj, jag hade ju tillochmed svarat på hennes pres. Måste läsa nogrannare! :oops:
Användarens profilbild
Av jazoo
Så här - jag tror kanske inte att Snuglin är det bästa som finns på marknaden idag, både Ergo och långsjal är betydligt bekvämare för bäraren åtminstånde. Men jag vet att min mamma använde den i många år och älskade den högt - precis som vi alla visste hon om bärandets fördelar redan på 70-talet. Och då fanns det kanske inte så många andra alternativ.

Jag gillar den eftersom den är så ruskigt lätt att få på och av på ryggen, där Alice älskar att sitta eftersom hon kan se så bra och hänga med på vad som händer. Och jag gillar att ha henne där eftersom jag får en helt annan rörelsefrihet än när hon sitter på magen. Hon har hittills aldrig klagat på att det är obekvämt. Någon dag kanske jag lär mig att knyta upp henne i sjal på ryggen, men än så länge funkar Snuglin alldeles utmärkt. Kanske inte jätteskönt i längden, det finns inget avbärarbälte som på Ergon tex, mendet funkar. Och hon hamnar också högre än hon gör i en Ergo = ser bättre.

Så, nä, det var nog inte pengar i sjön, prova den vettja! Och annars vet jag att Buscilla kanske var intresserad av att prova en...

Jag har förresten sett en bild på kungen med prinsessan Madeleine på ryggen i en Snugli under en skidutflykt - coolt va? 8)
Av punk
:iagree: Jag har oxå en så´n! Innan jag skaffade långsjal var det snugli a´la 70-talet som gällde för d mesta och d funkade rätt bra, håller dock med om att det knappast är förstahandsvalet med dagens utbud.. Inte direkt ergonomisk för bäraren, men den som bär kan ju bestämma själv hur länge den bär.. .Barnet sitter däremot finfint med bena uppvikta av ytterpåsen :D . Förresten är den modellen nästan identisk men skogsnäs bärselen. Konstigt nog har snuglis senare modeller gått ifrån ergonomin även för barnet och påminner mer om nå´n variant av BB sele. :(
Jag använder min hemma ibland på ryggen precis som J och Aske älskar det! Den är ju råsnygg oxå.. :rock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?