Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Dina
Undrar om nån kan svara mig på min fråga om ringar. Jag tänkte sy en ringsjal, och nu undrar jag om man bör välja metall- eller nylonringar? Är det bara en smaksak? Och vad är isåfall skillnaden?

Tacksam för svar!
Mvh Dina
Användarens profilbild
Av Anso
Aluminiumringar! Snyggare, lättare att justera.
Nylonringarna har så tjockt gods att det blir lite klumpiga att justera tycker jag.
Användarens profilbild
Av Dina
Tack för svaret! Då blir det aluminium, håller med om att det är snyggare men jag har bara provat nylon och då undrar man ju:-)
Användarens profilbild
Av Dina
Nu blir jag osäker på storleken på ringarna, medium eller small?? Tyget jag har är tunt, det är ett poplintyg (tror jag det heter, bomull och lite polyester), och jag vill inte ha en bredare sjal än max 70 cm. Men jag vill ha en sjal som är lätt att justera, det får inte bli tight och knöligt! Bör jag satsa på medium då?
Användarens profilbild
Av Anso
Dina skrev:Nu blir jag osäker på storleken på ringarna, medium eller small?? Tyget jag har är tunt, det är ett poplintyg (tror jag det heter, bomull och lite polyester), och jag vill inte ha en bredare sjal än max 70 cm. Men jag vill ha en sjal som är lätt att justera, det får inte bli tight och knöligt! Bör jag satsa på medium då?
Medium brukar gå bra till tunna sidentyger när jag har sytt så det ska gå bra.. Det blir så himla pilligt att justera om ringen är för liten.
Användarens profilbild
Av Dina
Tack för dina svar. Då blir det medium då:-)
Användarens profilbild
Av Nova
Nylonringar är bra om man ska sy en vattenringsjal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?