Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annalys
Om du bara fick behålla en sjal av alla (?) du har, vilken skulle det vara? Eller skulle du hellre göra dig av med alla du har och köpa en ny, i så fall vilken?

Började fundera själv efter Veronica E:s fråga vilken sjal man ska ha om man bara ska ha en. Det är svårt val mellan Easycare Hav 5,2 och Hoppediz Dublin 3,7. Mest för att Dublinlängden är mer användbar just nu, annars tar jag Easyn alla gånger.

Hmmm, det beror ju också på om man får behålla sin Patapum? Om vi bara får behålla ett bärhjälpmedel totalt blir det nog Patapumen, för den använder maken en hel del. Själv vill jag ju hellre använda mina fina sjalar, annars har jag inget emot Patapumen.

Men av sjalarna har jag bestämt mig nu, jag tar Easyn! Speciellt om vi får ha kvar Patapumen också :wink: [/b]
Användarens profilbild
Av Amatea
Jag skulle faktiskt köpa en ny sjal då, en elastisk långsjal men kortare än den jag har nu; kanske 4,6 m; det skulle räcka för alla knytningar för mig.

Och sen skulle vi ju ha Patapumen som ju inte är en sjal, så den skulle få ta hand om det äldre barnet :-)
Användarens profilbild
Av Tiz
Hmm, det vatr en klurig en... Jag tror att jag skulle behålla Inkan, alternativt sälja allt och köpa en hoppis Timbuktu, 4,6m. Patapumen vill jag inte göra mig av med. Så jag hoppas att den inte går som sjal ;)
Av sjaltokan
Oj svårt val jag tycker ju om båda mina sjalar så himla mycket med det får nog bli Eva som får stanna och min Ergo såklart.. :D
Användarens profilbild
Av aha
Inte svårt alls :lol: Gör mig lätt av med min Moby för att få behålla min Ellips. Ellipsen är en storlek 6 så den klarar allt Mobyn klarar + att jag slipper få sonen svajandes.
Har använt min Ergo länge nu och den skulle jag däremot inte göra mig av med!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Hm, det skulle nog bli Leon då, fast då kanske en 4.6m istället för 4.1 :!: :?:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Åh gud vad svårt... Skulle det bara gälla nu skulle jag behålla Leo Rouge, den används mest. Fick jag bara ha en sjal för all framtid blir det svårare. Leon funkar bäst till allt, men Lavan är gosigare till ett litet barn, så då kanske den skulle få stanna och så en sele såklart (för sele är inte sjal!)
Användarens profilbild
Av Anso
Mmmm, min Easycare Norrsken 4,7 meter skulle få stanna. Bra fållar, bra bredd, bra längd, skön stretch, avlastar bra, fin färg-fortfarande min favorit! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Min svartfärgade didymos nino. Jag använder eg. ingen annan redan nu så..
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag skulle ha en Easy Hav 4,2 eller någon Didy 4,2 (strl 5). De går att knyta allt med även om jag får knuten i ryggen vid omslutet på magen. Så jag skulle sälja de jag har och köpa en ny.
Användarens profilbild
Av tinkerbell
Av de jag har, svart moby/hoppiz dehli/hoppiz havana så skulle jag utan tvekan behålla min dehli. :loving:
Fast ergon måste ju få stanna också. :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Jag skulle NOG behålla min hoppis London för den är så mysig. Gillar norrskenet också men... antiguan min är snygg men London får nog stanna tror jag! Skönt att jag inte måste välja!!! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag skulle behålla min fina stjärntecken. Jag sitter faktiskt redan och lurar på om jag ska sälja min Montreal som jag aldrig använder redan som det är - men jag har ju svårartade hamstertendenser så att göra sig av med saker är svårt för mig.
Av Aelia
Oj vad svårt, jag skulle nog behålla min bebina, eller sälja typ alla och köpa en ny didy ellips (röd) Och så måste jag ha ergo då :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?