Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Nu, äntligen, fick jag till en riktigt bra ryggknytning!!!

Det har blivit okej och sådär flera gånger tidigare, men nu på morgonen satt ha verkligen som en smäck!! Ryggsäck har jag ju fixat ett tag, men det känns inte så säkert med en sprattlande femmånaders och är dessutom inte så bekvämt. Men omsluten på ryggen är ju rena kvinnofällen, man kan ju plocka och diska hur länge som helst, och sonen sitter nöjt och kikar där bak på ryggen.

Så glad jag är!!

:vågen: :rocka: :banana: :jippiii:

Tyvärr finns ingen bild som bevis, kommer kanske senare...
Användarens profilbild
Av jazoo
Grattis till en bra ryggknytning - visst är det härligt när man får till det! Det kanske är dags att börja knyta upp pinnen på ryggen... han börjar ju faktiskt bli rätt stadig i nacken nu. :hmm:
lena_l skrev: Men omsluten på ryggen är ju rena kvinnofällen,
:Hahaa: :Hahaa: :Hahaa:
Av mollypoll
lena_l skrev: ...
Men omsluten på ryggen är ju rena kvinnofällen, man kan ju plocka och diska hur länge som helst, och sonen sitter nöjt och kikar där bak på ryggen.
:Hahaa:

Det har min man också kommit på - jag fick en ny låååång sjal i julklapp. :wink:
Användarens profilbild
Av Therese
jazoo skrev:Grattis till en bra ryggknytning - visst är det härligt när man får till det! Det kanske är dags att börja knyta upp pinnen på ryggen... han börjar ju faktiskt bli rätt stadig i nacken nu. :hmm:
lena_l skrev: Men omsluten på ryggen är ju rena kvinnofällen,
:Hahaa: :Hahaa: :Hahaa:
:iagree: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av whoopsie01
Åh, grattis!! :app: Det börjar äntligen lossna för oss oxå så jag vet precis vad du pratar om :loving:
Av puh
Men... :shock: Jag måste nog träna mer på omslutet för hitills tycker jag ryggsäck (tibetansk) är solagbart. Mina försök med omslutet slutar bara med att S bryter sig ut :hmm: Tur att det är sjalträff på gång här i Svall :D
Användarens profilbild
Av vimla
Omslutet är det enda jag får till på egen hand på ryggen och det är ju super, men nackdelen tycker jag är att bebisen hamnar rätt långt ner på ryggen. Han verkar iofs nöjd, men han ser inte ett smack och jag vågar bara ha det hemma där jag har nära till spegel.
Nu blev det lite trådkapning... :oops:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?