Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Varför är Zarorna bra jäntor mina? Varför gillar ni dom? Hur är de om man jämför med andra vävda tycker ni? Jag har ogillat Zarornas utseende fram till nu, men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sanna73
Hos mig växte den rent utseendemässigt :love:

Jag älskar att kanterna är ofållade, jag älskar att den är tunn men ändå avlastar så bra. Det enda jag inte riktigt gillar är att min candy bara är 60cm bred men å andra sidan gör ju det att jag måste köpa en till :loving:
Av Jinxan
Vågar man köpa en Zara? Det låter ju som om de är så bra, att alla andra sjalarna blir liggandes :shock: , och det vill jag då verkligen inte. ;)
Användarens profilbild
Av sanna73
JinxLinda skrev:Vågar man köpa en Zara? Det låter ju som om de är så bra, att alla andra sjalarna blir liggandes :shock: , och det vill jag då verkligen inte. ;)
Det är en risk man får ta :lol:
Av Jinxan
sanna73 skrev:
JinxLinda skrev:Vågar man köpa en Zara? Det låter ju som om de är så bra, att alla andra sjalarna blir liggandes :shock: , och det vill jag då verkligen inte. ;)
Jag är sååå sugen på en orginal och sen färga den.. :twisted:
Användarens profilbild
Av sanna73
JinxLinda skrev:
sanna73 skrev:
Köööööp :twisted:
Av sjaltokan
Jag är ju lite rosa så jag föll för utseendet

Men jag tycker om att den är smal tunn och mjuk, lätt att knyta det enda negativa är de långa ändarna hos mig tjänstgör den ihop med en hög andra, jag vill gärna variera färg, och jag är inte hundra på att den hade fått stanna om jag var tvungen att välja en sjal..
Av Jinxan
sanna73 skrev:
JinxLinda skrev:
sanna73 skrev:
Köööööp :twisted:
Svårt att låta bli när man får så bra anledningar :D
thowida skrev:Jag är ju lite rosa så jag föll för utseendet

Men jag tycker om att den är smal tunn och mjuk, lätt att knyta det enda negativa är de långa ändarna hos mig tjänstgör den ihop med en hög andra, jag vill gärna variera färg, och jag är inte hundra på att den hade fått stanna om jag var tvungen att välja en sjal..
Det lät ju riktigt bra! Då kanske jag vågar köpa den utan att behöva låta de andra samla damm

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?