Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

är lika omjuka och ojämna som vissa hoppisar? Jag tycker inte att de är mjuka eller tunna och fattar inte skillnaden. Jag har haft fyra stycken och ingen av dom har varit tunnare eller mindre bylsiga än någon av mina hoppisar. Är jag den enda?
Användarens profilbild
Av Ester
Min inka är absolut mycket tunnare än någon hopppiz jag träffat på ---I Loooove my inka :loving:
Användarens profilbild
Av MrsR
Min ulli är mycket mjukare och tunnare än den luzern som var min första sjal :) . Båda köptes nya, så det kan inte bero på det.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Min Inka är lite stel, och den blir inget använd nu för tiden så mjukare blir den inte heller :cry: Men Leon och Ullin är goa :lol: Fast jag har aldrig haft någon hoppis att jämföra med å andra sidan :oops:
Användarens profilbild
Av Helena
Du kanske inte hinner använda dem tillräckligt, innan du säljer dem igen. :wink: Man måste använda en inka ordentligt innan den blir mjuk efter tvätt.
Men däremot kan jag hålla med om att Storkarna är ju inte de smidigaste sjalarna på marknaden, det är mycket tyg.
Användarens profilbild
Av Anso
Helena skrev:Du kanske inte hinner använda dem tillräckligt, innan du säljer dem igen. :wink:
OOOPS!
Man måste använda en inka ordentligt innan den blir mjuk efter tvätt.
Eller mangla eller stryka den!

Men däremot kan jag hålla med om att Storkarna är ju inte de smidigaste sjalarna på marknaden, det är mycket tyg.

Min gamle Storkis Leo kändes som mycket mer tyg är vad Inkan gör.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Helena skrev:Du kanske inte hinner använda dem tillräckligt, innan du säljer dem igen. :wink:
:lol: Kanske det som är felet.. Nån inka har jag inte haft, de är kanske de mjukaste/tunnaste
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag har en Leo rouge som är himla go! :D Kan ta med den på någon sjalträff framöver så du får klämma på den :wink: Har även en Inka 3,6 m som jag tänkt ha till ryggsäcksknytning etc. Den är dock såpass ny så jag inte hunnit tvätta den än :wink:
Användarens profilbild
Av April
Men då är nog en Bebina Stjärntecken den bästa sjalen för dig - för dne är tunn :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag kan inte annat än hålla med dig, nu har jag inte ägt nån själv, men testat en del och klämt på massor, och jag tycker att de är hårda, ogästvänliga och ostretchiiga....
Användarens profilbild
Av Tiz
Njaaa... Min Inka och min Nairobi är lika stela efter tvätt men blir supergosiga efter lite användning. Nairobin är tunnare än inkan men är glesare vävd. Inkan är hårdare vävd och lite glattare i ytan och är därmed något mer lättknuten. Fast en välanvänd Nairobi är det gosigaste här hemma :D
Användarens profilbild
Av annikar
Jag har inte hunnit tvätta min Anna ännu. Men den är otroligt mycket mjukare, smidigare och tunnare än min gamla hoppediz lille.
Gillar att storken är glattare i tyget och inte lika sträv som hoppisen var.

Fast jag har bara känt på en enda stork och en enda hoppis, så jag kan inte jämföra generellt :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?