Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Lottie skrev:Katja77: Jag har både Patapum och Ergo i mitt sortiment :wink: Dessutom Storchenwiege (diagonalvävd sjal), CalinBleu gauze- och linnesjalar (tunna luftiga sommarsjalar) och en hel del annat. Jag tar gärna med bärsjalar och selar till sjalträffarna i Göteborgsområdet (Göteborg-Borås-Lerum-Alingsås). Vill du prova är du även varmt välkommen till mig och testa våra bärsjalar, bärselar samt titta på övriga produkter till mamma (och pappa!) och barn :wink: Mig finner du bara 35 min från centrala Göteborg i Ingared, vid E20 mellan Lerum och Alingsås.
Låter ju jätte bra! Jag kommer få prova patapumen nu när vi åker iväg nästa vecka. Men en sjal vill jag gärna testa. Bestäms sjalträffarna efter hand så att säga? :?:
Användarens profilbild
Av Plinga
diddeldi skrev:
Katja77 skrev:Ja, skulle gärna vilja prova! Vilka sorter har du?? :?:
Eftersom jag är ny här, vet jag inte hur man gör för att få med den man vill svara pås inlägg, i mitt så att säga...
jag säljer didymos och hoppediz :D

för att citera så klickar du på den lilla "citera"-rutan högst upp till höger i inlägget du vill svara på :wink:
Okej!! När, var, hur, ??? :?: :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
Katja77 skrev: Låter ju jätte bra! Jag kommer få prova patapumen nu när vi åker iväg nästa vecka. Men en sjal vill jag gärna testa. Bestäms sjalträffarna efter hand så att säga? :?:
japp, och det går bra att vara med och påverka när de ska vara. titta under rubriken "bärsjalsträffar". jag har demosjalar (mina egna med andra ord :wink: ) att ta med om du vill testa att knyta någon på. och kan såklart också ta med nya om du är intresserad av att köpa :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Katja77 skrev:
Lottie skrev:Katja77: Jag har både Patapum och Ergo i mitt sortiment :wink: Dessutom Storchenwiege (diagonalvävd sjal), CalinBleu gauze- och linnesjalar (tunna luftiga sommarsjalar) och en hel del annat. Jag tar gärna med bärsjalar och selar till sjalträffarna i Göteborgsområdet (Göteborg-Borås-Lerum-Alingsås). Vill du prova är du även varmt välkommen till mig och testa våra bärsjalar, bärselar samt titta på övriga produkter till mamma (och pappa!) och barn :wink: Mig finner du bara 35 min från centrala Göteborg i Ingared, vid E20 mellan Lerum och Alingsås.
Låter ju jätte bra! Jag kommer få prova patapumen nu när vi åker iväg nästa vecka. Men en sjal vill jag gärna testa. Bestäms sjalträffarna efter hand så att säga? :?:
Jajamen bärsjalsträffarna bestäms efter hand. Under rubriken Bärsjalsträffar brukar vi bestämma tillsammans när nästa träff blir :wink: Gå gärna in där och tyck till :)

Du är som sagt varmt välkommen att komma till mig och testa & prova :D Titta gärna in i vår butik på nätet www.mammabarn.se och kontakta mig gärna om du vill bestämma en tid vi skall träffas :wink: eller om det är något ur vårt sortiment som du vill prova på träffarna :)
Användarens profilbild
Av Plinga
[
Jajamen bärsjalsträffarna bestäms efter hand. Under rubriken Bärsjalsträffar brukar vi bestämma tillsammans när nästa träff blir :wink: Gå gärna in där och tyck till :)

Du är som sagt varmt välkommen att komma till mig och testa & prova :D Titta gärna in i vår butik på nätet www.mammabarn.se och kontakta mig gärna om du vill bestämma en tid vi skall träffas :wink: eller om det är något ur vårt sortiment som du vill prova på träffarna :)[/quote]

Okej, ska börja och kika lite på nätet först då.

Såg att du har barn födda precis samma år som alla mina tjejer! :D
Användarens profilbild
Av April
Välkommen Katja!

Ja, som sagt... det är ju lite av en djungel det där med sjalarna. Som sagt; det är rättså bra att komma på en sjalträff och träffa andra mammor/pappor som bär sina barn. De kan ju ge dig en opartisk inblick i vilka sjalar de föredrar.

Sedan kan man vända sig till någon av alla sjalförsäljarna - finns i marginalen till höger (du har ju redan "träffat" två som vill visa dig sitt sortiment ;-)).

Man kan även titta under rubriken "sjalrecensioner" och på så sätt få en inblick i alla OLIKA slags sjalar, samt få reda på vad olika människor tycker om de olika sjalarna.

Men som sagt; det bästa är nog att prova - för vi är ju alla olika :-)

Kram
Användarens profilbild
Av Scharlott
Katja77 skrev:Såg att du har barn födda precis samma år som alla mina tjejer! :D
Jajamen, samma årgångar på barnen. Kul! :D

Rekommenderar också sjalträffarna. Där kan du få hjälp med knytningarna och du kan få prova många olika sorters bärsjalar, så du sedan kan välja den/de som passar just dig och ditt barn allra bäst! :D

Hoppas vi ses framöver på någon av sjalträffarna i Göteborgsområdet! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?