Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lillvilda
ja det är lite kul tycker jag att se. jag har ju mina barn i vagn ibland men jag är glad att det inte alltid är det där de ser utan att de blir burna rätt ofta. Speciellt min yngsta som är rätt känslig för ljud så kände jag mig verkligen påmind om att det måste vara bättre för honom att bli buren. I vagnen hör han hur det tutar och pratas omkring honom utan att han har en chans att se vad det är. Det måste kännas lite utsatt.
Av herilane
Intressant! Och jäklar vad störande med mojängerna som svingade framför ögonen på vagnbarnet hela tiden, jag blev galen på dem. Jag hade aldrig tänkt på hur jobbigt det måste vara att ha något stort som HELA TIDEN hänger och slänger framför ansiktet.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Vilken bra film :vågen:
Även ett barn som gillar sin vagn och känner sig trygg däri kan ju knappast göra det när mammas kompisar stoppar ner hela huvudet i vagnen för att titta (ofta gör ju helt främmande det också).
Av tumbler
Vad bra den var! Och tänk på att man inte har med doften, värmen och känslan från mamman med!
:tumup:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?