Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Kan det vara bra att ha en fast man inte badar? Tänkte de kanske är luftiga och svala när det är som allra varmast....
Användarens profilbild
Av jazoo
Kruxet är väl att eftersom det i princip inte är någon stretch så avlastar den inte så bra... Annars är ju tanken helt rätt!
Användarens profilbild
Av diddeldi
hmm, jag tror inte att det är superskönt :roll: . det är ju syntet så det blir väl inte så mycket svalare än en tunn sjal i bomull? :mitvit:
Användarens profilbild
Av sus
Jag sydde en när vi skulle till Lanzarote i höstas och hade med den som enda ringsjal. Tykte att den funkade bra men den avlastar ju inte riktigt lika bra som en "riktig" ringsjal. Som mest bar jag väl 9 kg Majken i en halvtimme, men då blev jag ganska trött i axeln. Lite svalare än en vanlig ringsjal är det väl, men så länge det inte är 30 grader varmt vet jag inte om det spelar så stor roll.
Användarens profilbild
Av Summer
Har en vatten-ringsjal från Taylor Made slings och den är glidig så jag kan inte använda den som vanlig ringsjal, vilket jag hade hoppats på. Har inte testat den i vatten än så jag hoppas att den blir bättre då den är blöt. Så just det märket rekommenderar jag inte. Skulle satsa på en i solar veil material istället som sommar-ringis.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?