Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anjacast
Hej!

Vi är nöjda med vår manduca! Jag undrar: Har någon tvättat sin manduca? Gick det bra, den tappade inte formen, de tjocka delarna var inte svåra att torka?

Det står i bruksanvisningen att man kan tvätta den i maskin "gentle cycle" (antar = trettio grader), men även om det står brukar ju det hända saker när man tvättar..

Funderar på om vi borde tvätta den eftersom man säger att man ska tvätta alla nya textiler till bebisar minst en gång. Vår klimp brukar sitta och suga på ena kanten..
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ja, det går bra. Har inte hört att den tappar formen, men ev kan den tappa lite färg om jag förstått det rätt. Har inte tvättat min egen än.
Av Lillblomma
Tror inte gentle cycle har nåt med temperaturen att göra, ör inte det att man inte ska köra för snabb centrifugering? Jag tänkte köra min på 40 grader och kanske 800 varvs centrifug när den behöver tvättas...

//A
Användarens profilbild
Av rithelo
Gentle cycle brukar betyda fintvätt. Det kan ändå vara 40 grader. Det är ett sånt program man kan tvätta lite ömtåligare saker med, såsom gardiner, dukar eller känsliga kläder. Snurrar försiktigare och centrifugerar mildare. Passar också bra för saker som man vill tvätta innan användning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?