Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Gäst
Jag har ju skrivit i en annan tråd ang val av sele, men kom nu på att det finns ju bärpåsar också.
Jo, vad jag behöver är alltså ett lätt bärverktyg som man lätt kan ta av och på även med ytterkläder. Har hela tiden tänkt på en sele, men kom nu på att det finns ju bärpåsar också. Är det liknande ringsjal, eller? Jag använder även långsjal när jag bär längre stunder, men vill ha något som går snabbt dom gånger jag tar med vagnen. Blir väl även billigare med en sjal, misstänker jag.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
bärpåse är jättebra!
man får ju ha en anpassad efter sin storlek och kanske även med tanke på ytterkläder då.
men de är lätta att sy själv :D

jag har gjort några i fleece och de är väldigt mysiga och även lite stretchiga.

det ska finnas mönster på baranara.se
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ja, bärpåse är som en ringsjal som inte går att justera, typ. Ska du bära utanpå ytterkläder så tror jag nog att ringsjal är bättre, eftersom den är justerbar. :hmm: fast det är väl en smaksak som vanligt :lol:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag använder bärpåsar i fleece när jag är ute med N och ska till och från bilen och jag har två fleecebärpåsar i vagnen som extra bärverktyg/filtar om jag skulle glömma att ta med mig selen/långsjalen. Jag använder en av dessa bärpåsar om jag bara ska bära en kort stund, men om det verkar bli en längre stund så tar jag båda ungefär som en Easy Hug, men med rundade ändar som på en bärpåse. Jag tycker att bärpåsar fungerar bättre än ringsjalar utanpå ytterkläder eftersom det blir så bökigt att försöka få till ringsjalen rätt. Är det kallt ute är det heller inte så roligt att försöka rätta till ringsjalen, men fleecebärpåsen hamnar rätt ganska lätt, plus att den håller N varm och go.
Användarens profilbild
Av Din mamma
Även jag vill sjunga bärpåsens lov, jag har en stretchig som fungerar både över jacka och utan. Den är liiiite stor utan jacka och liiiite liten med jacka, men båda fungerar. I nödfall går det att bära längre stunder också, om lillen somnar i den t ex.
Av Gäst
Men, vad bra. Då kanske jag slår till på en bärpåse då. Men då måste man väl prova för att få rätt storlek? Jag är helt inkompetent bakom symaskinen och äger dessutom ingen, så det blir till att köpa. Ska man köpa en storlek större då, eftersom bebisar bara växer och växer...
Nån som vill sälja en, kanske?...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Instämmer med Yo mama - en för stor påse är ingen höjdare, och det ska till bra mycket tillväxt hos barnet för att man ska behöva gå upp i storlek!
Det som främst avgör måttet på bärpåsen är ens eget axel-höft mått. :-D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?