Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
annachen skrev:
jazoo skrev:
jazoo skrev:
annachen skrev:Jag brukar ha magväska eller ryggsäck - inte så sexigt kanske men... ;-)

Den där Thaiväskan såg ju smart ut - var hittar man en sån?
Många har Hammockbags, men de har visst slutat tillverkas. Mammahappy har precis gjort en sista co-op, om du har tur så kanske det är någon som beställt en för mycket som kommer ut på säljes.

Annars är de väldigt lätta att sy - vi kanske kan göra det till nästa pysselprojekt?
Och för att förtydliga lite: Hammockbag är alltså ett märke, en viss typ av thaiväska.
Aha... då är jag med! Det låter väl som ett bra pysselprojekt! Ett mönster och nåt snyggt tyg bara så... :tumup:
Mönster finns under GDS eller så ritar vi av en av mina Hammockbags. Tyg får vi väl åka o shoppa helt enkelt. Jag kan nog rota fran nåt ur gömmorna oxå.
jazoo skrev: Mönster finns under GDS eller så ritar vi av en av mina Hammockbags. Tyg får vi väl åka o shoppa helt enkelt. Jag kan nog rota fran nåt ur gömmorna oxå.
Hur många har du?? :lol: :lol:

Jag får väl ta en vända till Svenskt tenn då? :wink: Kanske efter jul.... *pank*
Användarens profilbild
Av jazoo
annachen skrev:
jazoo skrev: Mönster finns under GDS eller så ritar vi av en av mina Hammockbags. Tyg får vi väl åka o shoppa helt enkelt. Jag kan nog rota fran nåt ur gömmorna oxå.

Jag får väl ta en vända till Svenskt tenn då? :wink: Kanske efter jul.... *pank*
Oj, jag har nog en.... fyra fem stycken kanske. Men jag har ingen aning om var alla är, ligger väl en i bilen som shoppingkasse, en under vagnen osv. Sen sålde jag nyligen två, för jag behövde liksom inte så många... :lol:

Jag hade mer tänkt mig typ Ikea än Svenskt tenn, det är i alla fall vad min ekonomi tillåter... Men så är jag inte riktigt lika sofistikerad som du är heller ;)
jazoo skrev:
annachen skrev:

Oj, jag har nog en.... fyra fem stycken kanske. Men jag har ingen aning om var alla är, ligger väl en i bilen som shoppingkasse, en under vagnen osv. Sen sålde jag nyligen två, för jag behövde liksom inte så många... :lol:

Jag hade mer tänkt mig typ Ikea än Svenskt tenn, det är i alla fall vad min ekonomi tillåter... Men så är jag inte riktigt lika sofistikerad som du är heller ;)
*haha* jo, jag är ju känd för det.... ;-)

Men du kan ju alltid sälja en till mig så får du pengar och jag slipper sy :-D
Användarens profilbild
Av jazoo
annachen skrev:
jazoo skrev:
annachen skrev:

*haha* jo, jag är ju känd för det.... ;-)

Men du kan ju alltid sälja en till mig så får du pengar och jag slipper sy :-D
:lol: Jag får väl rota lite i gömmorna och se om jag har en över...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?