Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
www.sneglehuset.com finns en Nino petrol till nedsatt pris, 499 danska kr. Det är ju helt klart bra pris. MEN frakten till Sverige går på 185:- + att det är avgift på kortbetalningen m 3,75%. Såååå irriterande!!!! :evil: :evil: :evil: Det blir ju ungefär samma pris att köpa sjalen ny i Sverige.

Är det alltid så dyrt m frakt från utlandet? Alltså 185 kr från Danmark? :whut:

Är detta typ ett i-landsproblem? :hmm: Borde jag göra vettigare saker än att drömma om nya sjalar? :hmm: :hmm:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Det enda vettiga här i livet är att drömma om nya sjalar, så nej; du borde inte göra annat... ;)
Och ja, tyvärr är det ganska dyrt med frakt.
Men riktigt dyrt kan jag inte minnas att det var när jag köpte min Beco därifrån... :hmm:
Av Löv
mari_tres skrev:avgift på kortbetalningen? :hmm: har de bara kortbetalning som alternativ då?
hm, man kan visst göra bankinbetalning också... undrar om det kostar något... Sedan är ju dan-kort gratis såklart. :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bankinbetalningar kostar olika beroende på vilken bank du har. Med Nordea betalade jag nästan 100 kr, med Swedbank kostar det en tia :roll:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?