Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
mari_tres skrev:
Man måste ju veta var man ska klicka för att beställa :Hahaa:
Hojta så kanske vi kan samfrakta men jag tror 4,5 m kanske är för kort.. :twisted:
En del sjalar är ju längre än vad som anges... man kanske kan skicka ett litet osyldigt mail och fråga? 8) Undrar om det är raka eller sneda ändar, förresten.
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
thowida skrev:
mari_tres skrev:
Man måste ju veta var man ska klicka för att beställa :Hahaa:
Hojta så kanske vi kan samfrakta men jag tror 4,5 m kanske är för kort.. :twisted:
En del sjalar är ju längre än vad som anges... man kanske kan skicka ett litet osyldigt mail och fråga? 8) Undrar om det är raka eller sneda ändar, förresten.
Hittar du någon som kan hjälpa dig så gärna för jag fattade inte ett ord på sidan..
Bild :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
Hittar du någon som kan hjälpa dig så gärna för jag fattade inte ett ord på sidan..
Bild :love:
Den är så karamellig :app: Tydligen är det sneda ändar, enligt någon som kan "lite franska". Ska se om hon säger nåt mer om en stund :tumup:
Av sjaltokan
Nån som kan maila och höra hur långa det är på riktigt.. om de bara är 4,5 m eller om de går att få längre??
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:Nån som kan maila och höra hur långa det är på riktigt.. om de bara är 4,5 m eller om de går att få längre??
:iagree: och hälsa att de har en helt ny marknad här uppe i kalla norden :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Asia
:shock: :shock: :shock: :shock: mt himmelriket!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?