Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Trots att jag inte har något barn att bära i den eller ens är gravid. En OM jag nu skulle bli det, vill jag ha en sån. Priset är ju i allra högsta grad humant. Men hur lång är den? Jag är smal men vill absolut kunna knyta fram. 4,6 meter räcker bra till det om det är en hoppe eller stork. Men hur är det med minimundussjalen, är den 4,6 prick eller lite knytmån?
Får den till och med något kortare än 4,6. Visserligen då helt nytvättad och odragen i så den kommer ju bli något längre då man har använt den nån gång, eller kanske till och med bara dragit i den lite.
mari_tres skrev:Får den till och med något kortare än 4,6. Visserligen då helt nytvättad och odragen i så den kommer ju bli något längre då man har använt den nån gång, eller kanske till och med bara dragit i den lite.
Hm. Kan du knyta den fram och hur stor är du? Som relativt nyförlöst är jag en lång storlek 38 kan man säga...
Alven skrev:
Hm. Kan du knyta den fram och hur stor är du? Som relativt nyförlöst är jag en lång storlek 38 kan man säga...
Kan provknyta lite senare. Jag är dock något större än dig (strl 42-44) och gravid (v 19) så jag vet inte om det säger så mycket :lol:
Har haft en den långa minimundusen, och den var lååååång! :lol:

När jag bara knöt som vanligt med knuten fram fick jag lova att hänga fast snibarna i fickorna för att de inte skulle vara ivägen, för så långa var de! :shock:
Ofta fick det alltdså bli ett extra varv runt midjan för att få normalkorta tåtar som hängde - jag, skulle definitivt satsa på den kortare om jag fick välja om (är en lång 38:a jag med, typ) men då föredrar jag också att ha lite kortare sjalar utan alltör mycket extra-tåtar som hänger.
CrazyMagpie skrev:Har haft en den långa minimundusen, och den var lååååång! :lol:

När jag bara knöt som vanligt med knuten fram fick jag lova att hänga fast snibarna i fickorna för att de inte skulle vara ivägen, för så långa var de! :shock:
Ofta fick det alltdså bli ett extra varv runt midjan för att få normalkorta tåtar som hängde - jag, skulle definitivt satsa på den kortare om jag fick välja om (är en lång 38:a jag med, typ) men då föredrar jag också att ha lite kortare sjalar utan alltör mycket extra-tåtar som hänger.
Hade också den långa en sväng förra gången det var aktuellt med trikåsjal. Den var defenitivt för lång, hemskt otymplig var den jämfört med Mobyn jag hade haft innan. Inte vet jag om det extra varvet kring midjan avlastade något heller, blev mest bara tjockt och varmt.
Nu ska jag upp och provknyta :lol:
Alven skrev:
mallinpallin skrev:jag har en minimunus som du kan få prova nästa gång :wink:
men den är köpt beg så jag är osäker på vilken längd det är.
Men är den RANDIG? I grönt och svart? ;)
randig ja
grönt och svart nej
beigerandig är den
mari_tres skrev:Det gick bra :D jag kunde faktiskt knyta fram, om jag drog åt lite :lol: Skulle nog till och med kunna få plats med en bebis däri, men inget större barn tror jag :hmm:
Bra! Då vet jag. Bebis it is, större barn föredrar vävd sjal. Men de första två månaderna eller så är det mysigt med trikå, och då är det bra om den är billig... :roll:
Alven skrev: Bra! Då vet jag. Bebis it is, större barn föredrar vävd sjal. Men de första två månaderna eller så är det mysigt med trikå, och då är det bra om den är billig... :roll:
Mmmm, och snygg :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?